Saccsiv's pe bloc

Cretin Ortodox

Posted in Răspuns la cititori, stilişti faimoşi by saccsiv on ianuarie 10, 2012

no coment

About these ads

101 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mihaela said, on ianuarie 11, 2012 at 3:32 pm

    Bine iai mai raspuns frate saccsiv. Se vede ca e un intrus care vrea dezbinare.

  2. saccsiv said, on ianuarie 11, 2012 at 3:33 pm

    @mihaela
    PEntru ca ma atacat furibund, puteam sa-l injur dar nu am facut-o si punct. Indubitabil merit aplauze

  3. saccsiv said, on ianuarie 11, 2012 at 3:38 pm

    Profit de aceasta ocazie si fac un apel umanitar fratilor sa ma ajute pentru a putea continua. Stiu ca dusmanii vor sari in sus si ma vor denigra. Fratilor, va rog nu ma criticati, nu-mi puneti intrebari nu va indoiti si nu ma suspectati. Ascultati ce va zic, ajutati-ma ( cu bani mai ales) si urmati sfatuirle mele. Nu mai aveti nevoe de biserica si binecuvantari, daca eu am zis ca e bine in padure, mergeti in padure si punct.

    • pelasgul said, on ianuarie 11, 2012 at 3:46 pm

      frate saccsiv
      Nu te mai critica nimeni si nu-ti mai pune nimeni intrebari pentru ca multi ne-am convins ce maimuta esti. Mergi linistit in padure si ia-i cu tine pe toti prapaditii aia fara credinta. Cica la ei “frica e de la diavol” deci sa nu le fie frica sa mearga in padure si pe coclauri. In ce maniera interpreteaza cretinii in loc sa zica “frica e de la diavol” deci sa nu ne fie frica de urgiile ce vor veni fugind ca lasii in paduri. Asa vad ei trairea credintei. Fac si eu un apel pe aceasta cale tuturor celor care au mai ramas intregi la minte : lasati maimutele sa fuga in paduri urmindu-l pe infractorul asta de saccsiv. Cand vor incepe sa urle, sa se manince intre ei, sa atace gospodariile de foame, cand se vor intoarce plangand cerind iertare si-i veti vedea la televizor povestind prin ce au trecut si acuzindu-l pe saccsiv, sa-i luati la goana si sa-i trimiteti pachet inapoi in padure.

      • saccsiv said, on ianuarie 11, 2012 at 6:30 pm

        @pelasgul
        Esti pigmeu si prost. Nu vei mai posta pe acest bloc si treci la spam.

        • Amortek said, on februarie 7, 2012 at 5:24 pm

          de ce nu esti corect? pt ca ai coltul tau virtual unde iti expui toate ineptiile te tii stapan ca restrictionezi comentariile… sa ti fie rusine, si mai ales pt ca ii jignesti pe majoritatea celor care comenteaza si nu sunt de acord cu pasaricile tale… mai sa vezi, piticul saccsiv se infurie vazand gigantul crestin-ortodox, Apologeticum si alte forte virtuale si credibile in comparatie cu tine (sic!)…
          drum bun in padure…

  4. pelasgul said, on ianuarie 11, 2012 at 6:32 pm

    @saccsiv
    De ce ?

    • saccsiv said, on ianuarie 11, 2012 at 6:33 pm

      @pelasgul
      Pentru ca asa vreau eu si punct.

  5. Aurora said, on ianuarie 11, 2012 at 6:38 pm

    @saccsiv
    Nu te mai necaji cu ereticii astia. Nu stiu de ce nu l-ai trecut pina acum la spam pe pelasgul.

  6. teleormanul said, on ianuarie 11, 2012 at 7:53 pm

    saccsiv
    Ca esti un boshetar imputit care traieste ca omida pe spinarea cretinilro naivi, se vede. Cu de totusi ai atita tupeu si nesimtire sa le inchizi gura celor care te intreaba ceva sau care ti arata greseli grosolane, fara sa ti pui problema ca te faci de kko ? lumea cand vede asa chestii isi spune ca e ceva in neregula cu sanatatea ta. Ai inca apucaturi de acolo de la racoare si nu stiu daca ti le mai poti schimba. Tu ai creat impresia tampitilor alora ca ai facut puscarie nevinovat, din cauza lu nevastata si vai de mine, acolo te-ai sfintit. si ai venit sa dai sfintenie si altora. Ai facut parnaie pentru ca ti-a placut sa te bagi in cacat asa cum iti place si acum .
    Si nu mai tot minti lumea ca tu esti in legatura cu parintele Iustin cand tu esti un excroc si mincinos. Nici nu stie parintele ce scri tu pe bloc si la ce indemni lumea ori cum arunci cu cacat in ierarhi. Monahul Filotheu ( care e ucenicul pr.Iustin) te-a numit pe tine si Apologeticum vase ale raului. Te-a rugat un comentator sa iei legatura cu pr.Iustin sa-l intrebi cum e cu fuga in padure si tu ai dat-o la intors ca e parintele obosit, suparat si alea, alea si nu-l deranjezi. Adevarul este ca nici nu mai ai ce cauta la Petru Voda dupa tot ce-ai facut si tu sti ca vei fi dat pe usa afara de acolo.

    • saccsiv said, on ianuarie 11, 2012 at 8:03 pm

      @teleormanul
      Deci asa zici tu, ca lumea isi pune probleme si intrebari cand eu le inchid gura incomozilor ? gresesti fundamental prietene. De ce ? indubitabil, ma bazez pe faptul ca tampitii astia sunt atit de indobitociti si au creierele atit de atrofiate incat daca le zic ca este bun cacatul la gust, ei se reped sa-l infulece. Si considerentele pe care ma bazez eu nu dau gres niciodata : dovada ca daca zici ceva despre mine, gorilele si credinciosii mei te hacuiesc una-doua. Recunosc ca de multe ori te hacuiesc chiar eu sub masca altor nickuri , nici nu e greu de observat asta . Stiu ca sunt prost si se observa dar credinciosii mei nu mai observa asta de mult. Observati doar voi, ratacitii din afara blocului da ma doare-n fluier de voi.

  7. saccsiv said, on ianuarie 15, 2012 at 12:24 pm

    Miticule, mai mult te afecteaza pe tine decat pe mine, eu pur si simplu ma pish pe secta voastra de Cretini Ortodocsi patriarhia lu peshte de rROMA-nia.
    Shi da, eshti la spam ca asha am invatzat eu ca e obiceiu pe la mitici.

  8. saccsiv said, on ianuarie 25, 2012 at 7:20 pm

    Vreau sa ingropam securea razboiului, stergeti acum acest blog si pe materialeinterzise punct blogspot si sa nu mai scrieti nimic sub numele meu.
    Da un raspuns la saccsiv (at) yahoo.com sau saccsiv (at) gmail.com ca sa va trimit conditiile intelegerii.
    Sa nu cumva sa publicati acest mesaj ca am sa fac niste dezvaluiri intime despre voi.

    • Mos Ioan said, on ianuarie 26, 2012 at 8:03 am

      Hai lasa-ma saccsive ! ce-ti veni asa dintr-o data ? care razboi frate multiubit ca nimeni nu se considera in rezbel cu tine. Doar tu esti intr n rezbel continu cu unicul tau neuron. Tie frica ca lumea citeste aici si incepe sa miste mecanismul de gandire ? nu te teme, ca n-o sa te lase pe tine Mugur la greu. Ba mai sti ! pentru o sticla de vodca, s-ar putea sa te vanda Mugurel :))

  9. veaceslav said, on ianuarie 26, 2012 at 8:17 am

    frate Vasile Saccsiv
    Mai sti cand indemnai lumea sa intre la Ric si sa-i bombardeze cu intrebari si ispitiri despre cipuri ? am vazut ca unii comentatori te intreaba si ei niste lucruri firesti si tu le faci vant de pe bloc. Sa ma ierti frate, da mare excroc de om mai esti. Adica Ric-arii puteau fi intrebati si daca nu raspundeau tu-i considerai suspecti. Acuma daca niste comentatori te intreaba pe tine, tu, jigodie cum esti, tot pe ei ii consideri suspecti si-ti pui cainii pe ei pina-i bagi la spam. Tu cat crezi ca ti va mai merge sa fi curva ? ti-e frica tare ca lumea sa nu inceapa sa te considere ceea ce esti : o curva ordinara si un sobolan de subsoluri. Zicea bine ala ca daca ziarul Libertatea , pe linga articolele pornografice, daca ar pune o data pe saptamina si cate un acatist sau un sfint, ar semana identic cu blocu tau.

  10. saccsiv said, on ianuarie 26, 2012 at 8:20 am

    @Veaceslav
    Ai inceput sa ratacesti grav frate. Ti-am lasat comentariul intentionat ca sa vada si ceilalti frati in ce hal ai ajuns. Invit fratii sa treaca cu vederea incidentul si sa ne rugam oleaca pentru tine.

    • un_mare_pacatos said, on ianuarie 26, 2012 at 8:32 am

      @saccsiv
      Sa sti frate ca cateodata, cand te vad atit de agramat, prost, incurcat in propria ta ilogica si cu obrazul atit de gros (adica lipsit de finete) mi se ingretoseaza stomacu . Da sint bucuros intr un fel ca nu ma bagi la spam asa ca pe altii. Si daca nu sint la spam inseamna ca ma consideri bun in ortodoxie. Asa cred ca s-a intimplat cu majoritatea care mai posteaza pe bloc : daca ei mai sint prezenti pe bloc si posteaza inseamna ca saccsiv a pus stampila pe fruntea lor (ia insemnat ) ca fiind bravi ortodoxi. Si cel mai mult conteaza ce zice saccsiv, restul e doar cacat cu apa rece. Iertare daca gresesc.Si apropo mai saccsivul blocului acesta : fa in asa fel incat blocul asta sa apara la cautare undeva imediat dedesubtul blogului tartorului cel mare…sa fiti undeva in coasta lui cat mai vizibili pentru ca lumea sa aibe acces mai usor la informatiile de aici si sa poata citi despre marile minuni ale fratelui Vasile. E necesar fratilor sa se trezeasca cat mai multi spalati pe creier de sistemul fratelui saccsiv.

  11. colaps said, on ianuarie 26, 2012 at 10:36 pm

    @frate saccsiv
    am vazut ca pe blocul tau nu raspunzi intrebarilor incomode si te inteleg, nu vrei sa te dai de gol si sa fi prins ca esti o pramatie. Dar vad ca aici te incumeti si ne dai unele raspunsuri. Vreau sa te intreb si eu ceva. Sint unii comentatori (zici ca-s angajati) care spun numai aiureli si mari grozavii si cu toate astea tu marele ortodox ii promovezi . Mi-e greu sa cred ca tu esti chior si nu vezi ce scriu de ex. niste sobolani ca STOP RFID 666 , Aurora, Raluca, Maria, Ion Atena, nea Andertal, Kosk si altii. Dupa ce ca sint prosti de bubuie, mai sint si fuduli cand se dau mari ca ei sint buni ortodocsi, violenti cu altii care nu-s de acord, si cu niste principii de-ti intoarce stomacu pe dos, ca asa i-ai format sfintia ta. Cei care sint echilibrati, cu discernamint si atrag atentia, intra in vizorul tau bolsevic si ii faci ca la usa cortului sau le inchizi gura la spam. Spune-mi si mie , pina la urma care este smenul ca ceva ciudat este mai mult ca sigur. Multumesc pentru ceea ce faci si Doamne ajuta frate.

    • saccsiv said, on ianuarie 26, 2012 at 10:49 pm

      @colaps
      Indubitabil intrebarea ta este una cam indrazneatza. Am crezut ca vor intra credinciosii mei sa te atace inainte ca eu sa o fac dar vad ca au disparut. Au treaba probabil pe celalalt bloc turn. Prietene, am sa-ti raspund nervos si cu spume la gura si te avertizez ca data viitoare daca mai indraznesti mergi la spam.
      Mai, sa sti ca misiunea mea pentru prosti este sa-i trezesc. Misiunea mea pentru baietii destepti care au inteles ce si cum si care ma enerveaza este aceasta : eu trebuie sa arunc in derizoriu tot ceea ce este cu adevarat crestinesc, ortodox. Eu formez un anumit tip de cretini pe care societatea trebuie sa-i asocieze cu crestinismul ortodox in asa fel incat la un moment dat, lumea sa fie scarbita de tot ceea ce inseamna crestin. Te cred si eu, cand vezi ce scriu panaramele alea care-si spun ortodocsi, nu prea-ti mai vine sa fi crestin ortodox. ei bine, noi suntem doar instrumentele. Nu degeaba monahul Filotheu si obstea manastirii Petru Voda ne-a numit pe mine si Apologeticum vase ale diavolului. Ideea este ca sistemul satanic trebuie cumva starnit impotriva crestinilor, sa inceapa odata prigoana impotriva lor, sa-i extermine. Dar deocamdata nu prea au motive s-o faca, chiar daca o fac mai pe ocolite. Misiunea mea este sa le dau motive, sa formez cretinii sa fie habotnici, inculti, neascultatori, sa iasa in afara bisericii, sa fie de capatanile lor, sa emita elucubratii si aiureli, sa fie suspecti, violenti in limbaj si mai apoi fizic, in concluzie, sa faca totul pentru a strani sistemul si societatea. Pentru a-i fortza pe cretini la astfel de reactii, trebuie sa-i tin neincetat in suspans, panica, prostie, nervozitate , ura si invidie. Munca mea a dat roade caci iata-i cum imi fac jocul singuri fara sa le mai dau eu dispozitii. Mi-ai pomenit de acesti frati luptatori (hahaha). Pai cum as putea sa ma debarasez de ei cand acestia sunt prostia si nesimtirea intruchipata, acestia sunt creati dupa chipul si asemanarea mea. Fara indoiala ca sunt cu mult mai multi dar acestia isi fac aparitia cand este necesar sa fie transat cate un suspect prea inteligent si caruia nimeni nu-i da de cap.

  12. colaps said, on ianuarie 26, 2012 at 11:02 pm

    @saccsiv
    Esti fantastic de destept frate. Esti un geniu al raului si se vede ca ai invatat multe jongleuri de manipulare la parnaie sau in viata ta mizera de infractor dupa care uneori tanjesti cu nostalgie. Ma gandeam si eu ca la cat de prost esti sfintia ta (caci de prea multe ori bate la ochi), totusi ai succes cu blocul si muncesti asiduu la formarea cretinilor dupa modelul pe care ti l-au impus sefii tai din umbra. Ai cateva mijloace prin care tu iesi mereu la suprafata si blocul ramine “napatat” : bagi incomozii la beci adica la spam, arunci afirmatiile lor in derizoriu, iti pui sobolanii sa–i atace. M-am gandit mult, cum faci ca dupa ce emiti o mare cacanareala de care si un copil s-ar scarbi, totusi in ziua urmatoare lucrurile revin la normal, postacii continua ca si cand nimic n-a fost si tu scapi de fiecare data. Cheia este aceasta : a doua zi faci un articol de can can, deosebit de aiurit dar care sti ca da bine la prostime, iar ei se concentreaza la noul articol iar tu ii mai si starnesti la certuri ca sa fi sigur ca au uitat cu desavarsire ce cacanarie ai spus ieri. Apoi bagi articole in avalansa ca lumea sa intre in confuzie, sa nu mai aibe timp sa iti puna in balantza cretinatatea mintii tale intunecate. Bun frate, am inteles care este rolul tau distructiv, au fost si cei de la Ric care atrageau atentia asupra manipularilor tale de mirlan , au fost mai multi dar unii au disparut cu desavarsire iar altii se tem sa nu te urci in capul lor cu telefoane si amenintari (asa cum faci de obicei) si te lasa in pace nemaizicand nimic de tine. Acum zi-mi te rog, dupa ce ai ajuns la acest punctu cu aruncarea in sila si derizoriu a crestinilor ce se va intimpla mai departe ? m-ai facut curios si sint sigur ca ai planul pregatit pina la sfirsit.

    • saccsiv said, on ianuarie 26, 2012 at 11:25 pm

      @colaps
      Pai dupa ce cretinii mei incep sa faca grozavii din ce in ce mai mari, dupa ce provoaca suficient de multa scarba incat lumea sa-i considere pe crestini niste carpe murdare, dupa ce sistemul va incepe sa se sesizeze si sa-i considere cu adevarat periculosi (gratie muncii noastre de formare a lor pe blocuri), atunci va incepe alergatura impotrivacrestinilor ADEVARATI care nu au nici o vina si care nici macar nu au auzit vreodata de mine si blocul meu. Atunci, eu impreuna cu gasca mea de catzei fanatici ne vom retrage undeva la adapost sugand fluierul sistemului, tot postacii si cretinii formati de mine cand vor fi luati la puricat de sistem din cei mai mari ortodocsi internauti se vor transforma in basini rasuflate si vor fi primii care vor accepta compromisurile cu sistemul. In acest mod, adevaratii crestini traitori care nu stau pe net ci se roaga, sufera si fac faptele pocaintei, se vor vedea dintr-o data pusi in fatza unui sistem si a unei societati care le vor vrea pieirea. Astfel vor fi batuti, fugariti, sfirtecati si muscati cu ura, vor fi urmariti si hartuiti chiar si ucisi. si asta datorita faptului ca eu stiu sa atrag promovez ura si sa atrag ura sistemului si a societatii impotri va crestinilor prin toata munca pe care o depun. Si ca sa inchei cu o previziune de-a mea pentru unul ca STOP RFID 666, instrumentul meu multiubit : cand va veni semnul fiarei si-i va zice Baau , Stopulet isi va implanta 3 cipuri (dintre care 2 in fese) plus o scanare laser in frunte , apoi isi va lua rucsacul si va merge in paduri si munti fiind convins ca acolo se va mantui :)) Asa vor face toti cei enumerati de tine si toti viitorii cretini de mine formati.
      Cum am inceput eu toata povestea cu cartea aceea de tot rasul, cum am gasit sistemul si mijloacele prin care sa-i prind pe cretini intr-un cerc vicios al panicii, fricii, prostiei, mandriei si al urii, in asa fel incat aproape nu mai au scapare (caci le-am creat impresia ca totul din afara le este dusman si numai pe blocul meu se regasesc si se simt alesi cu un sens in viata) cum am procedat si cum procedez in tot acest mecanism deloc simplu, nu mai pomenesc, deja v-ati dat multi seama. M-am vazut nevoit sa va dau si voua o explicatie ca sa va rugati si pentru mine cand voi ajunge la cazanul cu smoala. Pina atunci, ma delectez, ma relaxez si adevarul este ca-mi prind bine banii cretinilor din ajutoare . Si banii din vanzarea cartilor de 2 lei (precum Evadarea sau cartea cu continutul acestui bloc) . La care se mai adauga si comisioanele din vanzarea unor reviste stiti voi care. Intr-un fel duc o viata de boier. Cei de la Ric pe cand eram in bune relatii cu ei si ma ajutau enorm de mult, imi recomandau de multe ori sa-mi iau un servici ca sunt mare cat o prajina (si prost ca o basina). Le-am zis ca nu pot munci deoarece am oase in burta si munca imi provoaca alergie. Pai cand stau in fata computerului la prostit si format cretini, cand imi vin banii in asa fel, cum pizda masii sa ma mai duc la munca ? ce,am innebunit ? Pai la carat cu carca sau la constructii nu castig cat castig de acasa. Apropo frate, decat sa-mi puntei atitea intrebari de cacat, mai bine puneti mina si cumparati revista Axa precum si cartea mea Evadarea.

      • ayannis said, on ianuarie 26, 2012 at 11:39 pm

        @frate saccsiv
        Si eu am cumparat cartea Evadarea. Am cumparat un bax cu vreo 300 de bucati. Am alergie la hartia igienica din comert iar cartile acelea sunt facute parca la fix dupa forma bucilor mele. Imi multumesc frate, cand stau pe wc si citesc o carte de a ta, imi vine cufureala . Te intreb si eu frate, cum ai putut sa scri asemenea porcarii si sa ai pretentia de scriitor ? mare noroc ai ca nu mai exista critici literari care filtreaza tot cacatul ci acuma se promoveaza toate curvasariile care dau bine la publicul asta de cacat mincator de cacat. Nu pot crede ca repetentii si corigentii de altadata (din comunism) au ajuns modele in ziua de azi. Modele mizerabile dar necesare pentru cernere.

        • STOP RFID 666 said, on ianuarie 26, 2012 at 11:44 pm

          @ayannis
          Prietene, care-i treaba cu tine si de ce te-ai schimbat dintr-o data ? vezi ca noi nu promovam lichele asa ca tine contra inteligentei fratelui saccsiv. Ia vezi, poate-ti dau acuma niste citate abia citite din Pateric. Ca la asta ma pricep mult. Bine, daca ma iei la scuturat si puricat ai sa vezi cat de comic si ce shusten pot fi.
          @saccsiv
          Cu cipuri implantate sau nu, eu stiu una si buna : ca trebuie sa ma feresc de actele cu cip si sa fug in padure cu rucsacul ca sa ma mantuiesc.

  13. un pensionar said, on ianuarie 26, 2012 at 11:49 pm

    @saccsiv
    Te citesc de aproape un an si vreau sa-ti multumesc pentru tot ceea ce faci pentru noi. Pina acum nu am avut curaj sa-ti scriu ca nu rezist : foamea si frigul din apartament imi dau frisoane si nu ma pot concentra la scris. Acum am luat o gura de vodca si m-am mai incalzit. Ma bucur ca in sfirsit am gasit la tine aici crestinii buni si ajutatori. Am si eu o mare rugaminte. Nu-mi mai ajung banii din pensia pentru plata datoriilor. Mi-au taiat gazul, apa, lumina, mor de frig si de foame. Ajutati-ma daca puteti. Va multumesc.

  14. Kosk said, on ianuarie 26, 2012 at 11:52 pm

    @un pensionar
    Auzi bre tataie, eu cred ca matale esti un provocator. Cum indraznesti sa ceri bani si ajutor din moment ce ai o pensie ? vezi ? esti securist provocator si mars de aici. Suferi tu cum sufera fratele saccsiv care nu are nici salariu nici pensie si trebuie ajutat pentru ca noi sa primim hrana zilnica de la el ? saccsiv, baga-l pe mosu asta la spam

  15. saccsiv said, on ianuarie 26, 2012 at 11:54 pm

    @un pensionar
    Nu te mai vaicari ca esti sarac caci eu consider ca nu esti daca ai ceva de vandut. Vinde-ti apartamentul si fa fapte de milostenie ca nu se stie cand ai sa mori. Fratii de aici te vor indruma corect unde sa trimiti bani dupa vanzarea apartamentului.

  16. Raluca said, on ianuarie 27, 2012 at 7:52 pm

    Saccsiv, iertare
    Chiar daca mi-apicat fisa caci sunt desteapta si am dovedit aceasta, spune-mi cu gura ta totusi cum reusesti sa le inserezi atita mandrie draceasca cretinilor de pe bloc ? Mentionez ca eu nu stiu ce este mandria. Sa ma iertati si voi si sa ma ierte Dumnezeu pentru ingamfare.

  17. saccsiv said, on ianuarie 27, 2012 at 7:56 pm

    @Raluca
    Lasa ca daca te iert eu, indubitabil este de ajuns. Pai ce sa-ti explic, ce n-ai inteles ? E de ajuns sa le iau unele comentarii si sa le postez ca si articole. Ai vazut cum se umfla cozonacul in ei pina da pe afara. Ai vazut cum imi multumesc : multumesc saccsiv pentru articol. Pricepi ce se intimpla in capul lor sec si cum se mai mandresc : mama, imi vede comentariul o tara intreaga si daca insasi saccsiv l-a aprobat inseamna ca ma iubeste Dumnezeu si toti cretinii :)) asa ii tin aproape si i-am castigat ca fanatici gata oricand sa te hacuiasca pentru mine. Pai cine le mai face din comentarii articole ? Le induc in cap ideea de cooptare la ceva maret, le induc ideea ca ei sunt cei alesi care trebuie sa se lupte si pentru salvarea altora (salvarea cui vreau eu desigur). Hai ca merg oleaca la buda ca m-a taiat cacarea :))

  18. veaceslav said, on ianuarie 28, 2012 at 9:03 pm

    frate saccsiv
    Ne-ai lasat fara cuvinte.

  19. saccsiv said, on ianuarie 28, 2012 at 9:04 pm

    Nu aveti pic de rusine si de bun simt. Ma atacati furibund aici si pe alte bloguri.

  20. ana said, on ianuarie 28, 2012 at 9:13 pm

    Nu saccsiv, tu esti lipsit de rusine, bun simt si in plus dai dovada de un tupeu smecheresc. Pe blogul tau cenzurezi, tai si spinzuri, jignesti persoane fara nici o vina si le ataci mascat tu sau comentatorii tai plini de ura pentru ca mai apoi sa ai pretentia sa nu fi criticat nici macar pe alte bloguri facandu-ne nerusinati. Este ceva cat se poate de normal numai ca tu nu ai exercitiul libertatii de exprimare ci te anima duhul dominatiei si al nesimtirii, lovind in cei care te critica sau iti atrag atentia. Nu sti sa traiesti in respectul fata de semeni indiferent cum sunt ei. Datorita lipsei criticilor ai vazut ce s-a intimplat in comunism. Daca n-ar fi existat criticile, cei ca tine ar fi fost adevarati calai si ne-am fi intors de mult la dictatura. Las-o moale cu vaicarelile.

    • emilian said, on ianuarie 29, 2012 at 11:49 pm

      @ana
      Ai punctat corect. Ideea este sa taci si sa nu-l critici pe saccsiv si la el pe blog dar si pe alte bloguri. E plin de tupeu omul, are pretentia ca daca te-a bagat la spam pe blocu lui fiindca l-ai incomodat si l-ai dat in vileag, sa nu mergi nici pe alte bloguri sa vorbesti ca asa cica esti nerusinat sau las. Pai las este el ordinarul care nu are curaj sa raspunda in fata celor ce-i ridica intrebari firesti.

      • Raluca said, on ianuarie 29, 2012 at 11:50 pm

        Achiesez intr-u totul frate emilian.

        • nea Anderthal said, on ianuarie 29, 2012 at 11:56 pm

          @Raluca
          Mamaie, ia mai mergi si mai achieseaza si cu ma-ta ca prea ai tupeu in tine si ati place sa cazi mereu cu curul in p..a tuturor barbatilor. Te tot urmaresc cum comentezi si parca esti nebuna si cu foamea dupa laudele cretinilor, astepti sa te laude lumea. Cand vezi ca lumea te ignora, te lauzi singura . Ba te spovedesti public, ba iti ceri iertare de nenumarate ori ca esti mandra, proasta sau si una si alta, ba ne povestesti intimplari de filme traite de tine (sau vazute prin filme). Numai sa te laude si pe tine cineva. Te laud eu acum : esti o credincioasa nemaivazuta, hai mars acum la biserica de te spovedeste.

  21. Alexandru (Fulger) said, on ianuarie 29, 2012 at 11:20 pm

    Bai Caline (saccsiv)
    Dupa ce ca esti un infractor ordinar, mai esti si prost. Dar mai prosti decat tine sunt cei care iti urmeaza. Prostia ar trebui pedepsita aspru ca prea ne-am saturat de ea. In legatura cu articolul publicat de tine : interviul luat de MAICA FOTINI parintelui Iustin Parvu legat de protestele din Romania. Mai dobitocule, tu chiar ne crezi prosti pe toti ? Ameninti pe toata lumea si santajezi ca divulgi informatii intime, ca asta ai invatat sa faci de cand erai mare interlop si asta faci si acum de cand ai devenit interlop crestin. Si in general tac in fata amenintarilor tale cei care se stiu cu ceva muste pe caciula si tu-i ai la mina. Dar noi ne pisam pe evlavia ta pe care o ai la icoana lui Mugur Vasiliu si a celorlalti nemernici (sti tu care) care te ghideaza si iti dau sa papi.
    Sa demontam putin manipularea acestui ordinar si sa citim cu atentie acel articol :

    http://saccsiv.wordpress.com/2012/01/28/interviu-cu-parintele-iustin-parvu-25-ianuarie-2012-avem-nevoie-sa-ni-se-faca-dor-de-neam-dor-de-dumnezeu-despre-proteste-monarhie-ue-razboi/

    Vedem acolo niste paranteze de genul […] —- ei bine, pentru cretinii care nu stiu, acest simbol lumea bloggeristica inseamna TEXT CENZURAT. Deci prima intrebare : DE CE AI CENZURAT PARTI DIN CUVANTAREA PARINTELUI IUSTIN ????? ce spune in acele parti cenzurate ? ce a fost atit de neimportant (sau de important) incat ai considerat tu si MAICA FOTINI ca trebuie cenzurat ??
    Mai departe vedem cum Vasile Calin zis saccsiv ne indruma pe acel sit pentru a citi integral interviul. Dar, surpriza : nu merge goagalu, nu merge nici firefoxu si nici altele. Cativa comentatori se plang ca nu merge iar saccsiv cu lacrimi in ochi exclama : OFF, DA ASA E, NU MERGE IN UNELE ZONE. In unele zone poate insemna in toata tara si in toata lumea. Apar si lingaii care spun ca la ei merge sau ca merge cu Proxi (putini folosesc sau pot folosi asta) .
    Caline, cat mai continuati sa va folositi de emblema parintelui Iustin Parvu ? Stiu ca citesti aici si ai inceput sa faci spume la gura de teama ca iti dam jos masca si ti se vede fata hidoasa. De aceea si faci repede articole in contrapondere, dupa ce aici s-a zis clar ca tu si apologeticum ati fost numiti VASE ALE DIAVOLULUI chiar din zona manastirii Petru Voda prin gura monahului Filotheu care este ucenicul pr.Iustin Parvu. Nu cred ca monahul Filotheu este nabun sau tradator. Miza, este pr.Iustin Parvu, voi aveti nevoie de certificarea data de un ierarh si duhovnic cu greutate pentru actiunile voastre mirsave. S-a scris despre acest fapt si la Ric si pe alte situri. De aceea ai venit repede cu acest articol ticluit sau mai arunci comentarii ( ale cititorilor:)) in care te lauzi singur cat de iubit esti tu la Petru Voda si astfel sa dai impresia cretinilor ca toata vomitaura ta pe blog este certificata de la Petru Voda.
    Inca un lucru te mai intreb si eu : cand vei inceta cu minciunile ?? sti ca esti un mare mincinos, nu ?? nici nu e de mirare din moment ce tatal minciunii si al mandriei pe care l-ai adorat odata si caruia i te inchinai iti da tircoale si a pus iarasi stapanire pe tine. Nu sti la ce ma refer ? nici nu stiu cu ce sa incep. Hai sa incepem cu MAICA FONITI ca da-aia i-am scris si numele cu litere mari.
    Cand te refer la blogul APOLOGETICUM, scrii fratele APOLOGETICUM. Si ne relatezi ce zice fratele Apologeticum, unde ai fost tu cu fratele apologeticum, etc. Pentru ca FRATELE APOLOGETICUM trebuie sa ramina anonim ca si tine. Pentru ca fiind anonim, fratele Apologeticum poate emite cacanarii asa cum faci si tu. Cand insa e vorba despre lucruri deosebit de importante si numele unuia ca pr.Iustin sau unele evenimente cu greutate trebuiesc asociate neaparat cu numele ei, atunci vorbim despre MAICA FOTINI.
    Da, ati inteles ! FRATELE APOLOGETICUM este de fapt MAICA FOTINI.
    Bineinteles ai sa spui ca ai vrut doar s-o protejezi pe maica procedind ca un mincinos ordinar in fata cretinilor tai pe care chipurile ii iubesti. Pai cum sa-i protejezi anonimatul boule din moment ce pe MAICA FOTINI o cunoaste toata lumea si-i cunoaste si netrebniciile ce le face de multe ori ascunsa sub roba calugareasca ? Ai vrut doar sa-i protejezi cacanariile asa cum ti le protejeaza si tie ea si altii.
    Apoi cat vei mai continua cu minciuna si manipularile ascunse sub masca “pr.Vasile” ?? multi stiu ca acel charismaic pr.Vasile este de fapt saccsiv care creaza scenarii de discutii pro sau contra intre el si pr.Vasile (in fapt vorbeste cu el insusi). Multi stiu dar tac din gura si ma intreb de ce. Probabil pentru ca i-ai adus pe cretinii aia de acolo intr-un asemenea hal de prostie, ura si nesimtire incat nici nu mai merita sa li se spuna cine esti tu. Probabil cei ce te cunosc si tac si-au dat seama ca nu au pentru cine sa se mai stresseze deoarece chiar te merita. Acum mai nou, parintele Vasile a devenit director de firma de vanzari si recruteaza personal (fraieri) pentru un sistem de lucru si de castiguri piramidal. Nu-i recruteaza saccsiv anonimul ci pr.Vasile care fiind preot, are si influentza la public, nu-i asa ? Este vorba despre articolul cu ACTA :

    http://saccsiv.wordpress.com/2012/01/26/acta-romania-semneaza-documentul-incepe-tirania-pe-internet/

    Ce-ai vrut sa faci smechere prin aruncarea unor astfel de fumigene ? Sa vezi reactia cretinilor. Sa vezi nivelul lor de acceptabilitate si sa sti pe viitor ce mai ai de facut si cum il mai cosmetizezi pe pr.Vasile ? sau cum sa “apara” noi preoti sau personaje charismatice simpatice, mangaiate de tine si de cretini, care ulterior sa atraga cretinii spre interesele tale materiale. Mai Caline, lupul niciodata nu-si poae schimba naravul ci numai blana. Cum ti-ai inchipuit tu ca te vom crede cu totii ? ca dupa o viata de cacat inchinata celui rau si mandriei tale, dupa o viata de infractor si dupa ani de puscarie, tu te-ai schimbat dupa ce ai citit cateva carti de rugaciuni si te-ai facut sfint menit sa duca pe altii la mantuire sau macar trezire ? dupa o astfel de viata, tu si Danion ar fi trebuit sa petreceti numai in tacere, rugaciune si plangerea propriilor fapte din trecut. Ar fi trebuit sa ramineti o viata in tacere si sa nu va stie nimeni, poate asa Dumnezeu ar fi facut din tine si celalalt macar niste oameni crestin ortodocsi. In nici un caz sa iesiti la rampa ca sa “inmultiti voi talantul”.

  22. saccsiv said, on ianuarie 29, 2012 at 11:25 pm

    @Alexandru (Fulger)
    Prietene, nu credeam sa ajungi in halul asta si sa tradezi atacandu-ma furibund. Am lasat comentariul tau ca sa vada lumea cine esti tu dar imi dau seama ca am fost prost si lumea vede cine sunt eu. Acuma si daca-ti sterg comentariul si te bag la spam, tot degeaba caci lumea a citit ce-ai scris. Totusi consider ca nu vorbele tale serpesti nu vor avea efectul sonctat caci credinciosii , asa cum am mai spus, sunt atit de mumificati incat vor considera suspect pe absolut toti cei care vor incerca sa ma critice. Cam slabe sanse ai sa ma pui in umbra, mi-am luat dinainte masurile de precautie, doar nu credeai ca sunt prost.

  23. Maria said, on ianuarie 29, 2012 at 11:39 pm

    @saccsiv
    Ori esti prost ori nu esti ? hotareste-te odata. Ba eu zic ca esti suficient de prost incat sa se vada de la 10 km. Doar cu diferenta ca esti putin (cu o idee) mai destept decat toti prostii cretini care poseaza si te citesc. Asa ca fiind un prost intre foarte prosti , ei ajung sa te vada inteligent :)) Si eu am fost pina acumd e curand o adevarata catea gata sa sar la gatul oricui nefiind totusi sigura pe ceea ce ziceam. Dar ma simteam bine facand parte din turma celor alesi. Acum m-am mai domolit si chiar mi-ai devenit suspect prin ceea ce faci. Sper sa ma trezesc din vraja blogului tau. Am inteles ca si altii (cam putini) s-au trezit si au fugit de acolo si cica blogul tau ar fi o gaura neagra de cernere a cretinilor. Doar pe cei de care Dumnezeu isi face mila si le deschide ochii, doar aceia inteleg si pleaca de acolo ingroziti. Ceilalti care ramin se afunda tot mai mult in gaura asta neagra si scapare nu mai au. Sper ca si eu sa ma trezesc caci prea sint plina de tupeu si nesimtire chiar daca nu stiu ce vorbesc si ma contrazic singura. Sint atit de indoctrinata de tine saccsiv, incat chiar si preoti care vin cu citate s-mi dovedesc clar ca este alba, eu tot sustin ca e neagra. Sper sa nu fiu o femeie rea. Sa va fereasca Dumnezeu de femeia rea si obraznica. Cica scrie in Biblie despre ea : este descrisa chiar de Dumnezeu prin prooroci si intelepti dar eu la cat de mandra si nesimtita sint, nu vreau sa ma regasesc acolo. Dealtfel observ ca multe comentatoare de pe saccsiv imi seamana si e rau sa te pui cu ele. Vai de femeile care au putina credinta, sint mandre si obraznice si in plus dau de unul ca saccsiv care le pune “in valoare” . Eu sint buna si credincioasa si cunosc citate din Sfinti deci ma voi mantui.

  24. nea Anderthal said, on ianuarie 29, 2012 at 11:43 pm

    @Maria
    Normal ca te vei mantui. Doar daca recunosti ca esti nesimtita si proasta si te bagi ca musca in curu calului si mai ales in curu barbatilor (am vazut ca-ti place). Ati inceput sa semanati toate cu Aurora, paranoice ca ea. Produsul lui saccsiv.

    • mircea said, on ianuarie 29, 2012 at 11:46 pm

      @nea Anderthal
      Hahahahahahahahaha. Cat am ras la comentariul tau. Tu vorbesti omule ? Poate n-ai observat ca majoritatea comentatorilor au inceput sa semene cu tine si cu STOP RFID. Produsii lui saccsiv :))

  25. Raluca said, on ianuarie 29, 2012 at 11:59 pm

    Extraordinar comentariul si expunerea facuta de fratele Alexandru (Fulger). Achiesez intru totul la ce a afirmat. Frate saccsiv, sa ai parte de sanatate pentru a duce stindardul ortodoxiei mai departe. PRin tot ce faci ne folosim sufleteste.

    • Kery said, on ianuarie 30, 2012 at 12:07 am

      Fa Raluca, da are dreptate nea Anderthal. Dupa ce ca esti fudula mai esti si proasta-n chisate-as in freza. Achiesezi cu Fulger dar il pupi in pula si pe saccsiv fara sa intelegi ca Fulger il critica pe saccsiv. Asa ati ajuns toti cu gandirea intortocheata. Nu sinteti in stare sa deosebiti o treaba de alta pe internet dar voi vreti sa plecati in paduri. Ce-o sa faceti acolo cand o sa vedeti lupul in fata voastra si o sa ziceti ca ia uite ce gaina grasa si frumoasa (cu toate ca diferenta e evidenta). O sa va duceti sa cautati “gaina” de oua :))

  26. danutza said, on ianuarie 30, 2012 at 1:42 pm

    Mi-e sila de voi. Criticati si atacati pe saccsiv si comentatorii de pe blogul sau cu ura. Asta intelegeti voi din crestinism. Ortodoxia inseamna sa il intelegi si sa ai dragoste de om chiar daca uneori mai greseste. Mai puneti mina sa cititi din vietile sfintilor.

    • emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 1:49 pm

      @danutza
      Si tu mai lasa revistele pornografice si mai pune mina si mergi la biserica. Ortodoxia nu se face pe internet ci se transpune in fapte fara sa stie stinga ce face dreapta. Voi vorbiti de atacuri cu ura fai deraiato ? Va plangeti ca sunteti criticati aici sau in alte parti, dar ia beleste ochii aia chiori sa vezi cum sunt terfeliti comentatorii care indraznesc sa nu fie de acord acolo pe saccsiv blog si cu cata dragoste nu li se da macar o sansa. Citeste cum sunt luati de par, ironizati si cum marele iubitor saccsiv ii arunca la spam, cum va uniti repede in gasca aceea de serpi cand e vorba de atacat un comentator care va arata ce nenorociti sunteti. Voi vorbiti de iubire cand voi atacati pe oricine care vorbeste de iubire numind acest comportament iubirism, fara sa discerneti macar diferenta dintre iubirismul politic corect si iubire crestineasca.

  27. saccsiv said, on ianuarie 30, 2012 at 2:10 pm

    Fratilor. Asa cum v-am mai zis, iata ca am dreptate : cipul ne va dezbina in final.

    • pelasgul said, on ianuarie 30, 2012 at 2:22 pm

      @saccsiv
      Nenea Caline, nu te mai caca pe tine cu previziunile de om induhovnicit. Nu cipul ne dezbina ci tu si cei ca tine dezbina. Fiindca voi creati discutii si cugetari dracesti care dezbina oamenii. Si asta pentru ca vorbiti in numele ortodoxiei cu care nu aveti nimic de-a face. Pentru ca vorbiti in locul duhovnicilor. De, din moment ce sunteti instrumentele diavolului care uraste pe om, e normal ca si tu sa-l urasti pe om si sa creezi dezbinare si ura. Ataci pe cei care sustin ca cipul din acte sau produse electronice nu e lepadare dar traiesti de pe urma lor si cersesti ajutorul tocmai de la cei care au slujbe si muncesc. Tu si alti catei indemnati la nespunuere si implicit la nemunca, dar indemni lumea sa fie milostiva si sa ajute. Cum animalule ? Atacati pe toti cei care se presupune ca ar avea in casa si un singur cip. Ia renunta si tu definitiv la computer si telefon mobil nemernicule ca astea au cipuri. Ia renunta sa mai cumperi mancare si alte produse din magazin pentru ca toate au cod de bare 666. Si asa ne oferi exemplul tau. dupa mintea ta creatza, merg deja in iad familii intregi cu copii care nu vor sa iasa din sistem mergand in padure si pentru ca au slujbe muncind, incaseaza salarii pe cardul bancar si au carnet cu cip. Deci acestia s-au lepadat si s-a terminat cu ei. Fiindca asa ai spus tu. Pai nu-i nimic, voi toti astia care tipati la actele cu cip, veti fi primii care va veti implanta cu CIPURILE CARE VOR ADUCE LEPADAREA CONSTIENTA. Iar cei care din diverse nevoi, au lua actele cu cip, nu vor accepta implantarea si lepadarea de Hristos. Asta e o previziune a mea. Pe cat batem palma ca asa va fi ?

  28. emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 8:50 pm

    Multumim frate Alexandru (Fulger) pentru dezvaluirile tale. Deja saccsiv te-a bagat la spam dar noi am apucat sa citim comentariul tau. Si da, am observat si noi minciunile lui.

  29. danutza said, on ianuarie 30, 2012 at 8:51 pm

    @emilian
    Care dezvaluiri frate, ca eu nu am apucat sa citesc. Dezvaluiri despre saccsiv ? nu prea cred, fratele saccsiv este prea bolnav ca sa mai discearna bine si trebuie sa-l intelegem. Mai bine sa-l ajutam cu bani.

  30. saccsiv said, on ianuarie 30, 2012 at 8:56 pm

    @emilian
    Indubitabil ca pe tine si pe Alexandru(Fulger) va mina dracii de la spate sa faceti asemenea afirmatii. Daca este adevarat ce a zis Fulger despre mine, nu stiu ce sa zic. Invit fratii si surorile sa se roage si pentru mine caci simt miros puternic de smoala incinsa. Si consider ca Fulger trebuie sa treaca la spam. Iar tu daca sufli ceva ceva, voi face dezvaluiri intime despre tine si treci si tu frate la spam. Trebuie sa mai triez oleaca dintre voi.

    • emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 9:46 pm

      @saccsiv
      O sa ma rog frate si eu pentru tine sa nu-ti mai miroasa a smoala. Totusi, ai mare grija sa nu ti se rupa coada. Am sa recapitulez pentru sora danutza si pentru toti cretinii ce a zis fratele Alexandru (Fulger). Recapitulare :
      -Saccsiv ne vorbeste despre FRATELE APOLOGETICUM dar putini stiu ca fratele Apologeticum este de fapt o sora : MAICA FOTINI.
      -Saccsiv a facut de curand un articol cu un interviu al MAICII FOTINI (alias fratele Apologeticum) luat parintelui Iustin Parvu. In articol apar simboluri de genul : […] care inseamna text cenzurat. Apoi saccsiv ne indruma sa citim art. integral la un link. Dar cititorii se plang ca linkul nu merge. Saccsiv face pe curva si zice : “off, stiu ca nu merge in unele zone”. Apar postacii care spun ca la ei merge ( cateii sai…cine poate verifica unde merge si unde nu ?).
      -Se pune intrebarea : ce a fost cenzurat din cuvantarea pr.Iustin si de ce ?
      de ce cand e vorba de asocierea cu un mare duhovnic sau o aciune importanta, apare
      Maica Fotini, iar cand e vorba sa se emita trasnai, sminteli si aiureli, vin din partea
      “fratelui apologeticum” ?
      Desigur, saccsiv va zice ca a incercat sa o protejeze pe maica. Cum sa o protejeze sub
      anonimat din moment ce pe MAICA FOTINI o cunoaste o tara intreaga si i s-au aflat
      si smintelile facute sub protectia robei de calugarita ?
      Ce urmaresc acesti infractori numiti saccsiv , apologeticum si organizatiile care sunt in
      spatele lor , organizatii care ii finanteaza si care la randul lor absorb bani prin
      saccsiv si apologeticum sub forma de ajutoare de la cretini si vanzarii de carti si
      reviste ?
      Ce se ascunde in spatele acestei afaceri numite saccsiv & co ce seamana izbitor de
      mult cu renumitele cazuri de excrocherii “Pomohaci, Delfinul, secte dubioase ?
      Acum intelegem bine de ce monahul Filotheu (ucenicul pr.Iustin Parvu) a facut acea declaratie din partea manastirii Petru Voda prin care anonimul saccsiv si Apologeticum erau numiti VASE ALE DIAVOLULUI. Stia el bine parintele de ce. Acum intelegem de ce Victor Roncea si altii, dupa ce au preluat acea declaratie pe blogurile lor, ulterior ulterior s-au schimbat si au sters totul : telefoane si amenintari. Probabil multi nu pot vorbi fie pentru ca acest interlop periculos (cu gasca sa) ii au la mina cu ceva si aceia pot fi usor santajati, fie unora le este pur si simplu sila sa intre in divergente cu sectele acestea. Mai departe :
      – Tot acumd e curand, pe saccsiv blog a comentat pr.Vasile (personaj dubios) care invita lumea la angajari intr-un sistem piramidal “crestin”. sustinind ca el este si director la o firma de vanzari online chiar de mult ani. Putini au inteles insa manevra de diversiune a lui saccsiv. Pentru ca SACCSIV = PR.VASILE. Propunerea facuta de pr.Vasile (alias saccsiv) a fost un fel de fumigena aruncata pentru a testa si verifica eventuala acceptabilitate a cretinilor de a lucra in sistemul sau piramidal. Sa vada reactia cretinatatii pentru a sti pe viitor cum ii va atrage, cum il va mai cosmetiza pe pr.Vasile si cum va introduce pe blog alti “preoti si persoane de bine” :)) Mai departe :
      – Multi s-au intrebat cum de nu-l cenzureaza saccsiv pe PR.TIMOTEI cel care a smintit si sminteste enorm de mult. Nimeni nu a observat cum o face saccsiv pe curva facandu-se ca-l suspecteaza pe pr.Timotei parca nestiind cine este acesta. In realitate, saccsiv stie cine este parintele Timotei. cine este acesta ??
      Pr.Timotei este chiar un preot fanatic ce a activat undeva prin Grecia si la un moment dat, pentru comportamentul sau iesit din tiparele crestine si pentru unele predici pline de ura rasiala si instigari la sovinism (pe teritoriul grec) i s-a ridicat dreptul de a mai sluji in Grecia de catre autoritatea ortodoxa greaca. Acest preot posteaza pe internet cu pseudonimul pr.Timotei si este nimeni altul decat administratorul sitului PERERINU ORTODOX, un sit cu zeci si sute de mii de vizitatori. Iata cu cine se asociaza saccsiv , cu preoti care terfelesc haina preoteasca.
      Saccsiv, ar trebui sa te bagi singur la spam.

      • saccsiv said, on ianuarie 30, 2012 at 9:51 pm

        @emilian
        Ai inceput cu bla, bla, bla si aberezi rau prietene. Am nevoie de pr.Timotei ca sa-mi faca trafic si sa-mi promoveze articolele. Dar in general, eu nu-l cunosc pe acest pr.Timotei, crede-ma :))
        Ca e parinte , ca nu-i parinte, consider ca ori de cate ori vedeti scris un comentariu emis de un presupus parinte semnat cu pr.X, ascultati-l fara sa cartiti, caci ei sunt slujitorii bisericii. Doar cand arunc eu cu fecale in ierarhi si clerul bisericesc, atunci e altceva si trebuie sa-mi tineti hangul. Si punct. Rog fratii sa-mi trimita urgent niste medicamente de calmare ca tare furibund m-a atacat emilian. Sa ne rugam pentru el.

      • pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 2:06 am

        @emiliane
        Nu numai cu tot felul de “preoti” dubiosi se asociaza saccsiv (nicidecum cu pr.Iustin Parvu) ci cu tot soiul de personaje dubioase. Daca ai sa vezi anturajul lui saccsiv, ai sa te oftici ca ai pus botul la blogul unui asemenea om. Cine altcineva din jurul sau este mai cu mot ? Mugur vasiliu ? un betivan care se aciueaza pe langa toti cei care-l pot ajuta sa intre in politica fiind gata la compromisuri ? pe cine a mai avut linga el ? pe Danion Vasile, un yoghin convertit suspect de repede la ortodoxie si aparut de nicaieri ? Sa cunoscut si ala dupa faptele lui ca nu a trecut mult si si-a aratat roadele nepocaintei (ca saccsiv). Retarzi si boschetari de pe la Noua Dreapta , betivi, scandalagii si paranoici ca el ? a avut si ceva persoane bune si de incredere linga el dar nu pentru ca le-a eclipsat cu ceva. Ci penru ca milogindu-se la aceste persoane, acestora li s-a facut mila de el si l-au ajutat. Apoi el i-a calcat in picioare. Pentru ca daca ati observat el nu se poate asocia cu persoanele bune, paroliste, credincioase si cu intelepciune. Pentru ca acele persoane posedand intelepciune si pricepere, il depisteaza ce hram poarta saccsiv si-i atrag atentia. Ori lui asta ii displace la culme : sa i se atraga atentia cand el se considera un om ales . Astfel ca ori acele persoane se scarbesc de el si-i dau flit, ori el se departeaza repede de acele persoane stiind ca va fi dibuit si vazut in toata splendoarea lui murdara. Este dezgustator pina unde am decazut noi ca popor : am ajuns, iata, sa analizam si sa incercam sa intelegem actiunile unui om de nimic si fara scrupule, ale unui paranoic si infractor totodata, ridicat din glod datorita ignorantei si lipsei noastre de discernamint. Si asta pentru a cata oara ? Daca atitia trogloditi au facut cariera chiar si politica in Romania datorita orbirii noastre, mai au loc probabil si altii precum acesti lideri spirituali ce conduc secte dubioase menite sa surpe ortodoxia din inima ei. Vor reusi pina la un punct ingaduit de Dumnezeu caci prin aceste vase ale diavolului trebuiesc cernuti cretinii.

    • Amortek said, on februarie 7, 2012 at 5:46 pm

      din zecile de comentarii citite, scrise de Saccsiv asta, reiese un singur lucru: ba omu nu e prost, e neanderthal,,, adica irecuperabil de tampit, stie numai cateva cuvinte si expresii (oricum prea multe pt creierul lui de melc): auzi aici, ma atacati furibund.. eu cred ca -i place cuvantul asta… ba se mai tine si intelihentes: INDUBITABIL,,, oau e cetit omul… ca doar e saccsiv… cuvinte serpesti…. era sa pic de pe scaun cand am auzit asta, parca eram sec. 15… ba nene, mai iesi la bulgareala, ca acuma avem zapada cat china locuitori, mai revino-ti…
      si sa fim realisti… vizitez blegul asta al tau doar pt ca ma amuza cat de dump esti si ce poti sa scrii… iertare, dar asta a trebuit sa o spun,
      aaaaaaaaaa… era sa o uit pe aia cu PADUREA, pe bune… e prea tare… omule ori iti plac spatiile verzi ori esti fustrat ca la tine in judet se exploateaza necontrolat padurile…. hai ma… da-o incolo de viata in padure…nu ti-ai pus o problema: acolo n-ai curent si net, deci o sa-ti moara Saccsivul… cum o sa mai faci misiune de doi lei????

  31. emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 10:00 pm

    Acesta este articolul cu interviul luat de APOLOGETICUM (maica Fotini), parintelui Iustin.

    http://saccsiv.wordpress.com/2012/01/28/interviu-cu-parintele-iustin-parvu-25-ianuarie-2012-avem-nevoie-sa-ni-se-faca-dor-de-neam-dor-de-dumnezeu-despre-proteste-monarhie-ue-razboi/

    Iar acesta e articolul in care apar comentariile pr.Vasile cu indemnuri la angajare in sistemul piramidal”crestin”:))

    http://saccsiv.wordpress.com/2012/01/26/acta-romania-semneaza-documentul-incepe-tirania-pe-internet/

    In acelasi timp, observati cu cata disperate tipa saccsiv despre apropierea cenzurarii internetului : stie ca astfel nu va mai putea prosti lumea prin intermediul netului si nu va mai face bani stand acasa la pc. Va trebui sa se angajeze :)) Dar nu ne facem probleme pt. tine Caline, tu esti baiat destept. Deja lucrezi la o afacere piramidala, deja incasezi comisioane de la vanzarile revistelor si a cartilor tale facute pt. cretini, ti-ai format deja gasca de fanatici care te intretin. Nu stiu de ce te plangi.

  32. emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 10:02 pm

    http://saccsiv.wordpress.com/2012/01/26/acta-romania-semneaza-documentul-incepe-tirania-pe-internet/

    Articolul cu comentariile pr.Vasile

  33. emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 10:05 pm

    ACTA: Romania semneaza documentul … INCEPE TIRANIA PE INTERNET—–asta e articolul in care comeneaza pr.Vasile cu indemnurile la angajare :))
    INTERVIU CU PARINTELE IUSTIN PARVU (25 ianuarie 2012): Avem nevoie sa ni se faca dor de neam, dor de Dumnezeu. DESPRE PROTESTE, MONARHIE, UE, RAZBOI …——asta e articolul cu interviul MAICII FOTINI care apropo, a observat cineva ce fatza are ? numai a calugarita traitoare in smerenie nu pare si numai incredere nu insufla :))

  34. saccsiv said, on ianuarie 30, 2012 at 10:25 pm

    Sunteti niste habauci si cred ca am sa va bag la spam pe toti. Voi vorbi doar eu si cu STOP RFID 666 iar sora Aurora ne va aproba. Sunt suficienti doar 3 comentatori.

    • emilian said, on ianuarie 30, 2012 at 10:36 pm

      Pai cum sa nu-l iubesti pe carnatul ala de STOP RFID cu rucsacu pregatit sa fuga de umbra lui ! din moment ce Stopulet a scris cele mai mari cacaturi comice intrecand-o chiar si pe drogata sora Aurora in elucubratii, cum sa nu ti la el ?! Nu asta a dat anateme ca ierarhii ? nu asta interpreteaza pasaje de Biblie si din Sfinti adaptandu-le dupa creierul lui atrofiat ? nu asta ia raspuns unui comentator ca nu prea exista binecuvantari in Bibile si deci fiecare sa nu asepte binecuvantari de la duhovnici ci sa cam faca de capul lor ? nu asta il considera pe saccsiv proorocul care vesteste pe ma-sa si pe ta-su si chiar el se considera un prooroc ? Ma intreb cand o sa ia pozitie biserica impotriva acestor secte care imbolnavesc si aburesc oamenii. si ma intreb cand vor incepe sa gandeasca romanii ? Ne mai miram ca am ajuns de rasul curcilor si fraieriti de straini ? daca niste amariti de infractori veniti de nicaieri reusesc fara prea mare efort sa ne prosteasca in asemenea hal, de ce ne mai miram ca strainii reusesc sa ne prosteasca prin inginerii mult mai complexe ? Parca si Dumnezeu s-a saturat si e revoltat de prostia noastra si ne lasa la mina tuturor profitorilor ordinari. In loc sa-si vada fiecare cretin de sufletul si de saracia sa, stau toti puhoaie puhoaie sa analizeze fiecare basina trasa de saccsiv si apologeticum.

  35. danutza said, on ianuarie 30, 2012 at 11:58 pm

    Cuuuuuumm ? deci fratele Apologeticum era in fapt Maica Fotini ? nu pot sa cred , e incredibil. Cand ma gandesc cate galusti am inghitit de la saccsiv. Pr.Vasile este saccsiv ? e incredibil. Si pr,Timotei este adminul sitului Pelerin Ortodox ? nu se poate. Maine o sa aflu poate ca sora Aurora este Gina Pistol si STOP RFID 666 este de fapt managerul general al microsoft Romania :)) si cand ma gandesc cat mi-am sacrificat familia pentru iubitul meu guru saccsiv. De cate ori mi-au ramas copiii nemancati si neschimbati ca eu stateam cu orele la pc ca sa dau informatii pretioase de pe net. De cate ori barbati-miu s-a culcat cu vecina pentru ca eu mergeam pe strazi cu geanta la impartit fluturasi. Cate munci n-am schimbat de dragu lui Calin ca sa nu iau salariile pe card si fiindca el zice ca munca este politic-corecta. Acuma ce fac ? o sa continui cu fluturasii ca si asa am destui pe sub caciula.

    • Aurora said, on ianuarie 31, 2012 at 12:04 am

      @danutza
      Nu te plange sora danutza ca nu ne lasa saccsiv la greu. Ori de cate ori ai o problema personala, e de ajuns sa pomenesti numele lui in gand si ai sa vezi cum iti ajuta. Odihneste-te in pace soro ca fratele nostru multiubit saccsiv vegheaza la linistea noastra eterna. Saptamina trecuta, m-am rugat in gand la saccsiv si s-a intimplat minunea : fiu-meu a renuntat la etnobotanice. A revenit la prima lui iubire : punga cu aurolac. La fel ca mama lui.

  36. saccsiv said, on ianuarie 31, 2012 at 2:10 am

    Hai, mai ziceti ca va las sa va refulati ratacitilor.

    • pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 2:25 am

      @saccsiv
      Zici ca ne lasi sa ne refulam ? Eu am intrat putin la tine pe blog si observ ca citesti aici gagiule. Si sti ce cred ? cred ca ai facut spume cu clabuci la gura dar neavand incotro ai inceput sa mai dregi atitudinea de om fara bun simt. Se observa si sa sti ca nu numai tu poti fi smecheras de cartier. Din moment ce rasufla informatii dinspre chiar catzeii tai fanatici, eu consider ca nu mai esti smecher ci chiar un mare om de statura dar pigmeu la gandire adica prost. Ai inceput sa dai drumul pe blog la usoare critici indreptate impotriva ta si sa mai indulcesti tonul, dovada ca ce spunem noi aici te sageteaza. La o prima vedere a unuia care nu cunoaste situatia, ai zice ca toata lumea e de acord cu tine si toti sunt la unison, nu exista contra ci doar pro. Putini stiu ca tu cenzurezi la greu persoane foarte multe care intra sa te ia la rost si intrebari. Doar ca comentariile lor nu ajung niciodata sa fie publicate. Mai scapi asa de ochii lumii cate un comentariu, doua cu usoare ciufuleli. Vor mai veni pe viitor desigur si alte dezvaluiri cu privire la mizeria persoanei tale. Fiindca noi spre deosebire de altii te cunoastem bine si de aproape cine esti si pe noi nu ne ai la mina cu nimic si nu suntem santajabili in fatza ta. Deci cu noi nu-ti merge asa cum ai facut cu altii si ti-ai batut joc de ei dupa ce te-au ajutat enorm. Durule.

      • emilian said, on ianuarie 31, 2012 at 2:43 am

        @pelasgul
        Ochit direct la tinta frate. Nota 10 pt.comentariu. Si as vrea si eu sa adaug ceva : cand saccsiv va fi despuiat de toata mizeria lui si cand mitul si beshica numita saccsiv se va sparge , urmatorii comentatori loviti de delirul mistico-paranoic si mari pupatori si suflatori in fluierul lui saccsiv, sa se pregateasca de flegme virtuale intre ochi (pacat ca nu si in realitate) : nea Anderthal, STOP RFID, Aurora, Mihaela, ayannis, Mos Ioan, Ion Atena, Kosk, Raluca,Marian de Norvegia, Maria, marian, marcela, veaceslav, Ioan, Ioan C , Danielo, Colaps, Valentin, Doktoru, mircea si toti cei care au participat la orgasmele organizate de saccsiv pe blogul sau si i-au rupt fluierul in doua cu suflatul. O singura persoana va fi scutita de flegme intre ochi si aceea se numeste danutza. Pentru ca danutza va primi flegme direct in gura dintre care cele mai mult probabil de la prietenii ei, roakarii :))

        • pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 3:03 am

          @emilian
          Nu amesteca lucrurile frate si nu face confuzii. Scoate-l pe Marian ex Norvegia din ecuatia lor ca nu are ce cauta acolo. Asta a fost primul caz fericit de om cazut in vraja mistica a saccsivienilor , intors inapoi in simtire singur fara sa-l fi tras cineva de mineca (ne-a surprins si pe noi) . Dupa ce si-a revenit complet, a intrat in razboi cu ei si a fost primul arestat de saccsiv si aruncat in beciurile spamului ca sa taca din gura. Sa nu creada nea Calin ca nimeni nu a observat pumnii virtuali incasati in tacere de unii comentatori nevinovati si in ce mod josnic si bolsevic au fost aruncati la spam ca sa nu poata vorbi . Am vazut si cazul lui Onel si al lui Gaspar si a lui Gheorghe si Miorlau pufos , Dora, Lavinia si Mihai. Insa primii terfeliti si impuscati la zid au fost cei de la Ric acuzati nu pentru ce au zis ci pentru ceea ce NU AU ZIS. Asa ceva numai Stalin mai era in stare sa faca.

          • saccsiv said, on ianuarie 31, 2012 at 4:25 pm

            @emilian
            Prietene, vorbesti in necunostinta de cauza. Ce anume NU AU ZIS Ric-arii si noi i-am acuzat ?

  37. pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 4:42 pm

    @saccsiv
    De suparare ai inceput sa ai orbul gainii. Eu sunt pelasgul . Da, Ric a fost atacat si terfelit pentru ce NU AU ZIS ci nu pentru ce au zis. Pentru ca nu ti-au tinut hangul si s-au departat de tine cand au vazut ca incepi sa delirezi si ca nu mai asculti de nimeni decat de cei proveniti asa ca tine : din vagauni. I-ati atacat pentru ca nu au spus asa ca voi CA CIPURILE DIN ACTE SUNT LEPADARE SI CEI CE LE AU NU MAI PRIMESC BINECUVANTARE SI SUNT DECAZUTI , cu toate ca nici ei nu erau si nu sunt de acord cu cipurile. Au indemnat doar sa fie analizat fiecare caz in particular de catre duhovnici. I-ati atacat pentru ca NU AU INDEMNAT LUMEA SA IASA DIN SISTEM SI BISERICA SI SA MEARGA CU FAMILII, COPII, BATRANI PRIN MUNTI SI PADURI MURIND “CA UCENICI”. I-ati terfelit pentru ca au ramas echilibrati si cumpatati. Apoi v-ati unit cu lichelele de la ND ca sa-i atacati in continuare pentru ca au avut curaj sa spuna lucrurilor pe nume si sa arate care a fost adevarata situatie a Miscarii Legionare, sa arate lumii care a fost partea ei intunecata si violenta ca si partea ei buna care a dus la sfintenia unor oameni. Fiindca acei oameni care au murit in inchisorile comuniste si au ajuns sfinti, renuntasera complet la ambitiile ML descoperindu-l pe Dumnezeu si sfintindu-se. Voi incercati sa amestecati lucrurile, sa para ca de aici s-a tras sfintenia ML din ambitiile si scopurile ei, din actiunile ei. Apoi v-au aratat Ric-arii cu multa stiinta cine sunteti voi . Toate aceste organizatii si partide care il invoca pe Zelea Codreanu si ML , inclusiv ND nu au nimic de a face nici cu ML, nici cu ortodoxia. Iar tu camarade saccsiv, stim bine si noi dar si tu, ca nu ai nimic de a face cu ortodoxia tu fiind un om preaplin de patimi si necuratat. Secta creata de tine are 2 meniri :
    1) sa atraga ca intr-o gaura neagra pe cei necredinciosi, care nu cunosc crestinismul ortodox si au impresia ca l-au gasit la tine pe blog. Vazand cum excelezi in articole antisistem si mai vazand si articole cu sfinti, au impresia ca acolo e credinta. Dovada ca nici nu mai vor sa stie de biserica, ba chiar au inceput spovedanii virtuale pe blog (vezi cazul grav Raluca, Aurora si Kery)
    2)daca e posibil (si se vede ca e posibil) sa-i atraga si sa-i rupa pe crestini din sanul bisericii mama prin stiri alarmante, panicarde, prin insinuari si atacuri subtile impotriva bisericii in asa fel incat acestia sa creada ca mergand la biserica merg chiar in casa lupului si in sfirsit doar la tine vor gasi informatiile de cum sa se apere.

  38. Kosk said, on ianuarie 31, 2012 at 4:47 pm

    Cu toate ca il iubesc pe saccsiv si as face orice pentru el, m-am simtit ca lovit cu caramida in cap la cele citite aici. Saccsiv, chiar de vei cadea de la inaltime ca o lichea, noi te vom iubi mereu. Pentru ca si noi suntem lichele ca tine.

  39. ioana said, on ianuarie 31, 2012 at 5:35 pm

    Am citit si eu cele ce s-au scris aici. Intrasem candva pe blogul lui saccsiv si am fost cenzurata fara motiv dar nu prea mi-am mai batut capul. Mi-e mai mult decat clar cine este tipul. Ma surprind de multe ori comentariile si incapatinarea ca sa nu-i zic obraznicia unor comentatori, mai bine zis comentatoare care in mare ratacire aflandu-se continua sa creada despre ele insele ca se afla in credinta si mai mult, dau sfaturi si altora. Citeam azi comentariile Aurorei si Raluca la articolul despre cipuri. Ca s-au unit ele amandoua intr-o prietenie “crestineasca” facuta publica, nu afecteaza pe nimeni. Stim ca orb pe orb se conduce si cad amandoi in groapa. Dar tupeul acesta fantastic de a te considera in masura sa dai sfaturi cand tu sti ce poti sa emiti, mie mi se pare o boala cronica de care e aproape imposibil sa mai scapi. Cine da sfauri ? Raluca, cea care isi scrie “minunile” si ortodoxia traita si nimeni nu vrea s-o laude si pe ea ? constat ca din ce comentatorii nu vor s-o laude, din ce ea exceleaza in nesimtire dorind sa iasa in evidenta. Cititi si cata smerenie colcaie in ea cand cineva o loveste subtil peste nas. Despre Aurora cea care permanent se plange, as vrea sa-i transmit urmatoarele :
    Draga Aurora
    Cand tu sti cu ce mari probleme te confrunti, in loc sa stai sa-ti plangi de mila pe blogul saccsiv, mai bine te ocupi de saracia si sufletul tau asa cum bine zicea cineva mai sus. Continui sa dai sfaturi cand tu insati ai nevoie urgenta de sfaturi si ajutor duhovnicesc. Sa sti ca daca ai ajuns sa ai mari probleme cu fiul tau care se drogheaza, nu este societatea de vina, nici oamenii care chipurile se departeaza de tine fiindca tu esti credincioasa. Sunt pacatele tineretii (probabil multe si grave) care trebuiesc platite si ar trebui sa te bucuri ca ti s-a ingaduit sa le platesti in viata. Faptul ca in biserica asa cum zici este totul bine dar cand iesi afara nimeni nici macar nu te mai suna, nu inseamna neaparat ca oamenii te urasc sau sunt sceptici pentru ca tu chipurile esti prea credincioasa. Iertare, dar daca si in societate te comporti la fel ca pe blogul saccsiv (spunind ca saccsiv este ca si sfintul Ioan Botezatorul), oamenii au tendinta sa stea departe de paranoici si neechilibrati. Decat sa tot caut vinovati in altii si sa ramai dezmagita toata viata, mai bine cauti vinovatul in tine. Asa vei descoperi si si ce ai de facut, vei descoperi si smerenia care te indreapta si vei privi biserica si oamenii cu alti ochi. Probabil ca abia atunci viata ti se va schimba. Altminteri vei continua sa traiesti cu impresia ca toata lumea reala iti este dusmana si singurul loc unde esti tu insati si te simti bine este noroiul blogului saccsiv, asa cum bine si fin observa un frate mai sus. Dar cum acestea nu se vor intimpla, imi imaginez ce tocana va iesi din prietenia ta cu Raluca, doua paranoice mandre si obraznice care se considera cu o misiune aleasa.

  40. cosmin said, on ianuarie 31, 2012 at 5:38 pm

    Foarte bune si fine observatii, Ioana. Admini, aveti nota 10. Constat o schimbare de macaz in bine din partea acestui blog si este bine ca in sfirsit cineva are curaj sa arate adevarata fata a lui saccsiv si tuturor celor ca el, cine sunt ei si cine se afla in spatele lor. Astept si alte articole si informatii.

  41. Titi Manea said, on ianuarie 31, 2012 at 5:45 pm

    Ha ha ha ha, ce spuneai tu pelasgule ? ca saccsiv citeste aici si se smereste ? l-ai vazut tu pe drac sa se smereasca vreodata ? ia citeste cum au inceput deja laudatorii sa apara ca sa-i justifice lui saccsiv pe mai departe cacatul de pe bloc :
    gigelgrosu said, on ianuarie 30, 2012 at 9:20 pm

    LA MULTI ANI !Si nu te lasa Sacssive!Bate-ne mereu la cap si vei avea rasplata!Un suflet daca reusesti sa aduci la DUMNEZEU va face sa-ti fie iertate pacatele!

    • pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 5:53 pm

      @Titi Manea
      Stai linisti ca am citit si observam amuzandu-ne. Omul a intrat in trepidatii si face ce stie el mai bine : diversiune. Sa sti ca printre multi laudatori se afla chiar el care se lauda singur. Acest gigelgrosu, se pare ca e chiar saccsiv care disperat fiind isi lauda singur activitatea ca sa para in ochii publicului ca multi vor ca el sa continue chiar daca este un mincinos si manipulator. Ceea ce ne amuza pe noi, este cat de incult poate fi si la ce practici se deda. Dupa cum poti citi, acesta scrie : “bate-ne mereu la cap si vei avea rasplata”. Nu-i asa ca e minunat saccsiv ? Deasemeni cititi ce zice “gigelgrosu” mai jos intr-un alt comentariu :
      “valentin said, on ianuarie 31, 2012 at 1:26 am

      mă mai bate un gând – ca nici de comunitatea bisericii să nu mă atașez prea mult întrucât peste puțin timp ea va răspândi cuvântul lui antihrist.”
      Ce mai vreti mai mult de atit ? ce va spuneam despre scopurile lui saccsiv de a rupe cretinii si a-i indeparta de biserica ? Este deosebit de comic si amuzant omul dar durerea grava este ca tara fiind icsita de multa prostie si ignoranta, comicitatea lui trece neobservata. Pe asta se bazeaza el, pe inimaginabila prostie a multora.

      • danutza said, on ianuarie 31, 2012 at 11:41 pm

        @pelasgul
        Era vorba de acest comentariu ?
        “gigelgrosu said, on ianuarie 30, 2012 at 9:20 pm

        LA MULTI ANI !Si nu te lasa Sacssive!Bate-ne mereu la cap si vei avea rasplata!Un suflet daca reusesti sa aduci la DUMNEZEU va face sa-ti fie iertate pacatele!”

        • emilian said, on ianuarie 31, 2012 at 11:48 pm

          @danutza
          Da, exact. Eu am ras o jumatate de ora cand am citit enormitatea asta. Daca as sti ca si eu am o rasplata asa ca saccsiv, i-as bate nu la cap ci in cap pe toti acesti imbecili care nu pot gandi cu propriul creier. Cica un suflet daca reusesti sa aduci la Dumnezeu iti vor fi iertate pacatele. Nu siam ca saccsiv este mai mare ca duhovnicii. Daca e sa-i fie iertate pacatele dupa sufleele care le aduce la Dumnezeu, eu cred ca nici toata China cu peste 1 miliard de suflete si tot n-ar fi de ajuns :)) Din pacate nu aduce nici macar un suflet la Dumnezeu ci dupa ce-i “bate la cap” duce cu sutele in iad.
          Despre intrebarea retorica a lui valentin ca nici de comunitatea bisericii nu se mai ataseaza, ce sa mai zic !! mai are careva indoieli ? si daca vrei sa te detasezi de comunitatea bisericii, atunci in care comunitate intentionezi sa intri ?

          • pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 11:51 pm

            @emilian
            Haha! evident, in secta lui saccsiv

  42. pelasgul said, on ianuarie 31, 2012 at 11:50 pm

    @emilian
    Haha ! evident, in secta lui saccsiv.

  43. saccsiv said, on ianuarie 31, 2012 at 11:57 pm

    Cititi va rog si articolul
    “NE MAI PUTAM RUGA DUPA CE AM LUAT CIPURILE ?”

  44. saccsiv said, on ianuarie 31, 2012 at 11:59 pm

    Cititi va rog si articolul
    “NE MAI PUTEM RUGA DUPA CE AM LUAT CIPURILE ?|

    • danutza said, on februarie 1, 2012 at 12:02 am

      frate saccsiv
      Iartare, dar cred ca tu nu te poti ruga nici daca eviti cipurile. Nu te lasa mandria draceasca frate si eu stiu bine ce zic ca tot cu boala asta ma lupt si eu dar de fiecare data ma da cu cracii in sus.

      • Aurora said, on februarie 3, 2012 at 12:05 pm

        @danutza
        Acuma fie vorba-ntre noi sora danutzo. O femeie cu adevarat crestina nu are timp sa stea cautand bezmetica sa analizeze pentru saccsiv, de ce roata carutei e rotunda si nu patrata. Avut grija de copii, facut mancare, facut piata, avut grija de gospodarie, facut curatenie , mers la biserica, facut rugaciuni si metanii, spalat si calcat, facut lectiile cu copiii, iubit cu sotul. Si cand totusi mai ramane putintel timp liber, femeia crestina framinta aluat si face turte si gogosi ca sa mearga sa le imparta amaritilor orfani, nu sa imparta fluturasi pe strada. Tu cand mai ai timp soro si de analize pe saccsiv, si de facut articole degeaba pe blocu tau, sa mai mergi si la conferintele din care tot ce intelegi tu este ca trebuie sa razi ca proasta de cei rataciti (ultima conf.a lui Ioan Vladuca :)) Cand mai ai soro atita timp liber, zi-mi si mie secretul. Sau tu esti o superfemeie ?

        • danutza said, on februarie 3, 2012 at 12:09 pm

          Hai mai scuteste-ma sora Aurora ca daca stau bine sa ma gandesc nici eu nu stiu cum intre rugaciuni, gospodarie, biserica si dezintoxicare de etnobotanice, mai ai timp sa delirezi pe saccsiv blog. Femeie amarita si smerita, saraca si umila cu frica de Dumnezeu si cu degetele adanc infipte in tastatura plina de cipuri :)) Am sa-l rog pe saccsiv in privat, pe email sa incerce sa te bage la spam.

  45. saccsiv said, on februarie 3, 2012 at 11:57 am

    @danutza
    Soro, gresesti fundamental. Si ma cam tot calci pe coada. Oare nu crezi ca ma doare ?

  46. ionut said, on februarie 3, 2012 at 3:51 pm

    Sinteti nebuni de legat. Am ras cu lacrimi. Stiu blogul lui saccsiv, nu am postat niciodata acolo dar citesc periodic . Era sa cad si eu sub vraja lor de acolo dar am mai citit si cate ceva contra si mi s-au aprins beculetele ca ceva e in neregula cu blogul acela. Ati facut niste observatii foarte fine aici.

  47. nea Anderthal said, on februarie 3, 2012 at 9:01 pm

    @danutza si Aurora
    Nu va mai certati surorilor ca asa dati apa la moara dusmanilor nostrii. Este adevarat ca sunteti niste femei cel putin suspecte dar nu mai dati drumul la certuri publice ca sa vada toata lumea. Faceti-o in privat asa cum ne-a invata fratele saccsiv : tot ce avem de discutat intre noi singurii ortodocsi, s-o facem in privat. Pe glob postam numai ce trebuie sa citeasca cretinii care-l vor ajuta pe saccsiv.

  48. nea Anderthal said, on februarie 3, 2012 at 9:51 pm

    Un comentariu cules de pe internet. Cine a putut sa scrie asa ceva despre fratele saccsiv ? Magda, sigur tu esti o perciunata sionista.
    “”Referitor la saccsiv. Deci in opinia ta, nu conteaza ca induce in eroare si amesteca lucrurile creind o grava confuzie. Daca scrie articole in care atrage atentia asupra lumii, este bine, nu ? si Alex Jones atrage atentia asupra unor probleme reale ale lumii si totusi este mina lor. Si Soros atrage atentie asupra unor probleme dar este de-ai lor. Si pe la tv sunt multi ce atrag atentia dar sint zvonacii lui Base. Nu asa se pune problema. Bogdan, in comentariul sau fiind dragut te/a numit intelectual. Eu cu mare ingaduinta te/as numi doar credul naiv. Ae trebui sa il rogi pe neAndertal sa-ti dea totusi o palma dupa ceafa ceva mai tare deoarece nu ai inteles nimic din prima palma.Multi spun ca articolele lui saccsiv sint deosebite. Hai sa ne orpim pitin asupra articolelor lui saccsiv . Sa vedem cate articole sunt preluate si cate sint facute de el. Pentru orice om normal la cap este limpede ca majoritatea articolelor sint preluate din chiar mass-media blamata de el. Si supuse dezbaterii in care de regula el nu prea are opinii sau le tine pentru el. Deci este meritul mass-mediei. Mai sint alte foarte multe articole sub forma de link-uri date de chiar cititori. Pe care el le supune dezbaterii. Este meritul cititorilor. Deci unde este marea surpriza ? La urma, daca privim atenti sint si articolele create de stralucita minte a lui saccsiv. Acestea se disting de la o posa caci denota clar o minte de agramat si un cuget de om cu grave tulburari psihice, obsesive as putea spune. Putem citi articole precum :
    -SCANDALOS ! IERARHUL CUTARE S-A SALUTAT CU UN MASON
    -CEI CE ATACA FURIBUND PE CEI CE SUSTIN CA CEI CE CONDUC MASINA IN STARE DE EBRIETATE SINT CEI CE SINT DOAR SOFERI.
    -BANDE DE LEPRE NE VOR ATACA FAMILIILE….SA NE APARAM CU KARATE. O FI BINE ? woow, pina si el se intreaba (minunat articol).
    -SINT BOLNAV PE PATUL DE MOARTE SI VA LAS VOUA BLOGUL SA CONTINUATI. DAR ACUM M-AM RIDICAT DEODATA SI M-AM APUCAT DE KARATE. CU O MINA IMI ITI DAU HAINA DE PE MINE, CU CEALALTA ITI APLIC O DIRECTA DE DREAPTA. TOTUL SPUNIND IN GAND TATAL NOSTRU.Superb, vi-l meritati pe saccsiv.Mai scrisese odata un srticol cu un titlu tot asa de mare si semnificativ vorbind de un jurnalist :
    -TUPEU DE BULANGIU…… ce sa-i faci, fiecare cu ce a invatat mai bine in viata. Omul are vocatie, se vede. Un articol cat se poate de original. Si nu puteam sa trec cu vederea un alt articol inca si mai original care il arata in toata splendoarea si aura sa de guru :
    -CE ESTE SCATOFILIA…. articol in care saccsiv explica fratilor si surorilor intru credinta intr-un stil original si caracteristic, cu siguranta omului ce are experienta, cum se manifesta cei ce practica sexul pe dos, cu detalii si amanunte asa incat mai lipsea sa reproduca si sunetele din timpul acelui act scarbos. Iata deci articolele originale ale lui saccsiv. Multumesc pentru parerea ca orice om e liber sa se exprime liber. Sint curioasa daca vei da liber acestui comentariu din moment ce esti de acord cu libertatea de exprimare (sau doar de fatatda ) ? in cazul unei cenzurari, aceasta te poate descalifica in ochii mei si nu numai. O zi buna “”
    Sa va fie rusine scarbelor diversioniste.

  49. saccsiv said, on februarie 3, 2012 at 10:21 pm

    @nea Anderthal
    Multumesc frate pentru apararea ta. Totusiconsider ca nue deloc bine sa te iei gratuit de surorile danutza si Aurora tocmai tu. Daca te-am lasat sa postezi balarii mai mari decat capul tau pe blog tu ai impresia ca esti crestinul lui peste prajit. Pe tine si pe cativa altii va tin doar pentru ca am nevoie de catei care sa sara la gatul incomozilor care ma sicaneaza. Ca sa nu le raspund eu porcos, va las pe voi s-o faceti in stilul vostru caracteristic : jopsnic si incult. Vreau sa te intreb si eu ceva nea Anderthale : spui ca ai fost in America sa muncesti dar vorbesti urat despre America la mine pe blog si-i scuipi pe americani si le arati toate defectele. Sa ma ierti frate, dar tu te-ai dus in America sa le mirosi ciorapii americanilor sau te-ai dus sa muncesti si sa-ti imbogatesti experienta si cunostintele ? se spune ca cei mai intelepti oameni sunt cei care au vazut strainatatea, au vazut lumea asta mare si au cunostintele extrem de bogate. Tu te-ai dus bou si te-ai intors vaca. Daca mergi intr-o tara straina, multumeste-i lui Dumnezeu frate ca a ingaduit sa mai vezi si tu altceva ca sa nu mori prost. eu mai consider ca cine lucreaza afara nu trebuie sa stea acolo doar pentru munca ci si sa cunoasca oameni, lucruri frumoase si noi. Daca mergi acolo doar pentru bani si sa descoperi defectele lor, daca stai sa-i mirosi la cur, atunci mai bine stai acasa in cocina ta. In loc sa multumesti lui Dumnezeu ca prin americanii care ti-au oferit un loc de munca si respect ti s-a luat foamea de la gura, tu esti porc si arunci cu cacat in ei facandu-i prosti si batuti in cap. Tu esti un mare prost dardin pacate am nevoie de tine :))

    • danutza said, on februarie 3, 2012 at 10:33 pm

      @saccsiv
      Bine i-ai zis frate. Nea Anderthal crede ca noi nu i-am observat disperarea cu care aproape ca cere laude de la fratii intru credinta. Cauta sa tot iasa in evidenta cu elucubratii si perciunati. Iar cand e vorba de America nimeni nu mai are loc de el. Parca nu a mai fost nimeni in SUA si numai el stie cum este pe acolo asa ca trebuie sa-l ascultam si sa-l pupam. Ce pretentie poti avea de la un incult ca el care a muncit in America in constructii , a fost cazat impreuna cu alti betivani romani in baraci de santieristi undeva in afara centrelor si erau dusi la munca cu microbuzul. Singurul loc din America pe care l-a vazut a fost santierul, baraca unde era cazat si campul. Singurii americani cu care a luat contact au fost prietenii romani de munca si de pahar. De aceea nu stie o boaba de engleza, nu ti se pare dubios ca se lauda ca a stat atatia ani in SUA si stie engleza cat stie o femeie de serviciu din Romania ?

      • saccsiv said, on februarie 3, 2012 at 10:40 pm

        @danutza
        Nu este bine sa-l acuzi doar pe fratele nea Anderthal ca vaneaza disperat laudele cretinilor. Intr-un fel sau altul, toti cretinii mei sunteti disperati dupa laude si cautati ca bezmeticii sa iesiti in evidenta cu ceva. Si tu semeni leit cu sora Raluca ce sufera de boala grea a mandriei si este in stare sa-ti linga si talpile numai sa zici si despre ea ca este inteligenta si credincioasa. Dar, nu ma deranjeaza deloc mandria voastra draceasca atita timp cat si eu ma regasesc in fiecare dintre voi. In cartea mea Evadarea povesteam cum am fost schimonosit de cel rau din cauza mandriei mele. Va povesteam ca in scoala nici macar nu vorbeam cu cineva pentru ca ma consideram un om ales si deosebit. Acum m-am pocait dar apucaturile mele de a ma considera omul ales cu o misiune nu le-am lasat. Si nu pentru ca nu pot ci doar pentru ca este adevarat : eu chiar sunt deosebit fata de toti deoarece inteleg sistemul si am avut vedenii.

  50. Doinita said, on februarie 3, 2012 at 11:23 pm

    Foarte interesante comentariile de aici si observatii bune. Si eu citeam acel blog candva dar cand m-am convins ca autorul blogului recurge la manipulari si diversiuni mi s-a facut greata. Si mi-e greata si de comentariile de acolo care nu mai au nimic cu credinta in sine. Foarte buna ironia comentatorilor de aici dar as vrea sa atrag atentia asupra unui fapt. Chiar daca ii nominati pe cei mai bolnavi de acolo si chiar daca le aratati bolile psihice, totusi fara sa vreti le faceti mai multa publicitate nemeritata. Chiar si reclama negativa inseamna o buna publicitate, este fapt studiat si autentificat acesta. Cine citeste aici despre cutare si cutare, chiar daca incepe sa rada sau sa-si faca o mare cruce, va merge totusi acolo sa vada despre cine este vorba. Chiar si eu am facut asta si asta inseamna trafic mare pentru saccsiv. Cretinii cum le spuneti voi, se bucura sa-si vada numele pomenit pe internet si in delirul lor vor crede (ca si acea bolnava danutza) ca Dumnezeu ii iubeste si le ingaduie prigoane virtuale. Nu cred ca niste bolnavi psihic asa ca ei merita atita publicitate. Cu cat se discuta mai mult despre ei si mizeria blogului saccsiv, cu atit delirul lor se va prelungi la nesfirsit. Mai bine faceti ca altii care i-au trecut la spamul gandirii si i-au ignorat complet. Aruncandu-i in indiferenta si ignorandu-i vor cadea pina la urma in derizoriu . Mai bine v-ati ruga pentru ei si i-ati pomeni in pomelnice ca se afla in mare boala chiar daca dupa parerea mea sunt slabe sanse sa-i mai aduci pe unii ca acestia la calea echilibrata si la sanatatea mintii.

  51. emilian said, on februarie 4, 2012 at 10:03 pm

    @Doinita
    Asa este fato, ai mare dreptate. Dar citeste si tu de ex. ce scrie dementa asta de danutza si spunemi daca nu te enervezi . Uite-i cum dau tircoale sa-i linseze pe cei de o alta parere si mai ales pe cei care il iau la rost pe saccsiv :

    “”danutza said, on februarie 2, 2012 at 8:49 pm

    onel, tu chiar crezi ca cineva cauta raul, se bucura sa-l afle si sa-l raspandeasca creand panica???
    ne confunzi cu otv-istii ( asta ca tot am postat despre ei).
    tu crezi ca noi nu ne rugam, ci stam sa cautam stiri alarmiste?
    cam superficiala concluzia ta.
    sunt de acord ca trebuie sa ne rugam, dar eu cred ca e f important sa ne informam reciproc despre ceea ce ar putea sa fie, pt ca vom fi pregatiti pe ambele planuri.
    daca n-ar fi important sa stim, nu cred ca ar mai fi scris atatea profetii sfintii parinti. ne lasau in ignoranta.
    pacat ca nu putem duce viata de pustnici, ca atunci doar ne-am ruga la bunul Dumnezeu si tot nu ne-ar ajunge viata ca sa ne pocaim pt cate rele facem.
    eu cred ca munca fratelui saccsiv si a celorlalte bloguri crestine este benefica si altruista. ei isi sacrifica mare parte din timp ca sa ne informeze, pt ca sistemul satanic sa nu ne pacaleasca.
    informatia completata cu rugaciunea personala si viata cat mai aproape de poruncile divine ne vor ajuta sa nu ne lasam inselati , atunci cand va veni amagitorul.
    daca tie, daca nu-ti place blogul acesta, de ce continui sa-l citesti si sa comentezi? gaseste un altul pe gustul tau sau fa-ti propriul blog. sa nu!
    fratele saccsiv posteaza ce crede de cuvinta. poate uneori mai greseste, dar e treaba lui, blogul lui si oricum, nimeni nu-i fara de greseala.””
    Acum intelegi Doinita ? Si foarte putini observa lucrurile astea si se fac ca nu le vad.
    @danuza
    Da ia spune si mie cine ma-ta te crezi tu de tot vi pe bloc sa te iei de unu si de altu si sa-i trimiti tu in alta parte, trageati-as o flegma cu muci in gura de tupeista. Tu daca nu-ti convin comentariile lui Onel si altora, de ce nu-ti iei curul ala mare si imputit sa ti l duci pe blogu au necitit de nimeni ? Te maninca rau tartitza si nu te lasi pina nu pun rokarii bastonu pe curu tau ca data trecuta au fost cam blanzi.

    • pelasgul said, on februarie 4, 2012 at 10:14 pm

      @emilian
      Ba au observat frate multi si le este greata . Multi incearca sa intre acolo sa se ia de ei dar nu-i lasa saccsiv si le asupa gura. De aceea ai tu impresia ca toata lumea tace si nu zice nimic. Cine vrei sa zica ? Raluca, Kosk, STOP CICLU, etc ? pai astia sunt sfintisorii creati dupa chipul lui saccsiv si principalii catei care-l apara. Ce pretentie poti avea de la o femeie josnica asa ca aceasta dubioasa danutza care posteaza in mare ortodoxa dar cititi cu atentie din arhiva sau viitoarele comentarii sa vedeti ce enormitati spune despre insusi Dumnezeu. Daca ea a fost in stare sa spuna unuia ca “Dumnezeu este doar un observator”, ce pretentie mai poti avea de la o asa inculta ? Are dreptate Doinita, nu te mai necaji cand vezi atita prostie si tupeu deoarece aceste nick-uri dubioase au roluri bine precise acolo si sub multe dintre aceste nikuri se ascunde insasi fiul tatalui minciunii : saccsiv.

  52. pelasgul said, on februarie 4, 2012 at 10:21 pm

    @Doinita
    Ai dreptate cand spui ca facem reclama gratuita unor inculti . Totusi sa analizam si expunem aici din incercarile furibunde :)) de manipulare si minciuni ale lui Calin Vasile saccsivianul, nu strica. Nu o facem pentru trogloditii sai care-l apara, ca pe acestia nici molitfele Sfintului Vasile cel Mare citite de insusi sfintul Vasile cel Mare nu-i mai aduce inapoi. Facem asta pentru cei care citesc puroiul lui saccsiv si inca nu au cazut sub vrajelile si smecheria lui. si pentru viitorii naivi care vor intra acolo fiind atrasi ca de o gaura de canalizare nestiind ce este inauntru.

  53. emilian said, on februarie 4, 2012 at 11:34 pm

    @frate pelasgul
    Ia citeste ce mi-a fost dat si mie sa citesc pe saccsiv la articolul cu Mota si Marin (Miscarea Legionara) comentariul unuia “oroles”. Asta e sigur de pe la ND.Unul anonim intreaba ce este cu zvastica si salutul nazist la legionari si uite ce-i raspunde imbecilul. Citeste frate si spune-ti parerea :

    oroles said, on februarie 4, 2012 at 6:26 pm
    @ Anonim
    Domnule, zvastica reprezenta simbolul luptei impotriva caracatitei jidanesti. Era simbol folosit la nivel mondial. Faptul ca l-au folosit si nazistii este cert, dar asta nu implica legaturi ideologice dincolo de aceasta lupta comuna a nationalistilor de pretutindeni impotriva amenintarii jidanesti sub oricare din formele pe care le-a imbracat aceasta amenintare (comunism, sionism etc.)
    Salutul, este salutul soarelui si semnificatia lui este explicata chiar de catre Capitan. Ca au existat puncte comune cu fascismul lui Mussolini sau nazismul lui Hitler ori falanga spaniola, este adevarat. Dar intelegeti doar atat: puncte comune.
    Ceea ce trebuie spus tare si raspicat este faptul ca Miscare Legionara a fost UNICA la nivel mondial prin modul in care a vazut pericolul asupra Neamului Romanesc, prin lupta de rezistenta purtata si jertfele avute. Nici una din miscarile nationaliste nu s-a apropiat macar de adancimea si maturitatea Miscarii Legionare. Consider ca cea mai importanta trasatura a fost trairea ORTODOXA.
    Puteti fi mandru ca sunteti ROMAN si urmas al celor mai bravi martiri si eroi pe care i-a dat Romania lumii intregi.

    • pelasgul said, on februarie 4, 2012 at 11:51 pm

      @emilian
      Doamne apara si pazeste. Acum am fost si eu sa citesc. Feriti-va fratilor de asemenea anonimi si orolesi intilniti pe net care va dau gratis gogosi umplute cu minciuni si venin. Domnul oroles (scuipa-las intre ochi) incearca sa se eschiveze de la raspuns si sa dea o semnificatie zvasticii de la acel moment ca ar fi fost simbolul luptei antijidanesti la nivel mondial. Haaaai lasa-ma ! dar nu vrei tu sa ne spui de unde vine simbolul ocult zvastica ? nu vrei tu sa ne spui ca acest simbol satanic vine din negura timpurilor de pe la anticii egipteni ? nu ai vrea tu sa cauti mai bine si sa vezi ce reprezinta acest simbol satanic si magic ce nu are nici o minuma legatura cu ortodoxia ? salutul legionar nu era asemanator cu cel nazist ci era identic. Acum intreb eu domnule oroles :
      – ce treaba are zvastica magiei la o miscare ce se doreste crestina si are ca simbol crucea ?
      -ce treaba are salutul nazist la ML din moment ce sustineti ca ML s-a dezis de Hitler ?
      -ce treaba are un salut nazist cu conotatii oculte la o miscare crestina ? salutul soarelui ? in Egiptul antic , paganii salutau si venerau zeul Ra adica soarele. Dupa mintea ta impletita este bine.
      -Daca insinuezi ca nu e nimic grav in zvastica, atunci ce cauta ea in simbolistica masonica ? de ce ciudatul aeroport din Denver care are pictate ciudat pe cladiri picturi infatisand NOM, are forma zvasticii ?
      -De ce in general extremistii si neonazistii ucid straini avind ca simbol al organizatiilor lor criminale zvastica ? zvastica pe care tu o numesti dragut, simbolul luptei antijidanesti. Pai atunci daca s-au unit intr-un gand cu Hitler la distrugerea jidanismului atunci sa nu mai spuna nimeni ca legionarii i-au iubit pe evrei. Acum se tot insinueaza vrajeli : de fapt cu jidanii aveau ce aveau nu cu evreii, caci pe evrei i-au iubit. Cand te asociezi cu cei care vor uciderea tuturor evreilor atunci esti ca ei si punct. Si pina la urma ce inseamna jidan si ce inseamna evreu ? voi, cretinii de pe saccsiv si ND cum deosebiti jidanii de evrei ? Asta ca sa va arat cretinatatea mintii voastre intunecate. Scuipa-var danutza pe toti in gura dupa ce in prealabil noi i-am umplut gura danutzei cu flegme.

  54. pelasgul said, on februarie 5, 2012 at 2:49 pm

    @Desigur, nu acuz ML de rea credinta sau de neortodoxia acestei micari. Nu sunt nici pro ML , nici contra ML. Nu contest ca din randurile sale s-au ridica sfintii inchisorilor. Dar este bine sa discernem adevarul ML a avut si o parte intunecate ce si-a pus destul de tare amprenta pe sigla ei. Repet, sfintii inchisorilor nu au devenit sfinti pentru ca proveneau din randul ML si vezi Doamne actiunile sale erau sfinte. Acei oameni s-au sfintit in inchisorile comuniste. Puteau fi si din alte paturi sau organizatii, nu numai ML. Eu cred ca exista si oamen de alte orientari care s-au sfintit. Dar astia incearca sa dreaga lucrurile in asa fel incat ML sa para steaua fara pata. Nu este asa. Daca ei si-au aruncat tricoul imputit de stadion si au imbracat camasa verde, sa-si asume ei caderile ML din trecut si caderile de acum. Dar chiar cu camasa verde pe ei, gura tot a vodca puturoasa le pute. Ei nu au nici o treaba cu Miscarea Legionara.

  55. ady said, on februarie 5, 2012 at 3:39 pm

    mai omule tu nu esti decat un biet recidivist frustrat si prob bolnav,gen de pers pe care le vad aproape zilnic pt ca lucrez in sistem.Dute omule si cauta-te la un medic psih sau poate….la un exorcist gen Lucas din filmul the Rite! Ok!Lasa-ne….

    • saccsiv said, on februarie 5, 2012 at 7:17 pm

      @ady
      Prietene, nu incerca sa faci remarci si sa aduci acuze cuiva aici nefondat si fara argumente asa cum fac cretinii pe blogul meu iar eu acolo le permit. Aici nu-ti merge. Daca acuzi pe cineva de ceva anume, adu si argumente si nimeni nu-ti ia capul. S-ar putea sa avem cu totii de castigat si sa intelegem mai bine lucrurile. Dar cu insinuari si judecari ieftine pe acest blog mergi la spam. Locul insinuarilor si al judecarilor fara argumente este dincolo pe blogul meu unde joc cartile in sistem bolsevic :))

  56. saccsiv said, on februarie 5, 2012 at 4:53 pm

    @ady
    Cu cine vorbesti, cu mine sau cu vreunul din comentatori ? Ia seama ca nu admit critici la adresa mea si daca mai incerci vei fi la spam.

  57. emilian said, on februarie 8, 2012 at 10:43 pm

    “”LA MULTI ANI !Si nu te lasa Sacssive!Bate-ne mereu la cap si vei avea rasplata!Un suflet daca reusesti sa aduci la DUMNEZEU va face sa-ti fie iertate pacatele!””
    Ma scuzati ca am postat iar comentariul acestui “gigelgrosu” care mi se pare minunat :)) cred ca la-m citit de 5-6 ori si tot nu-mi vine sa cred cretinatatea si boala paranoica a celui care a scris asa ceva . Daca cineva a scris comentariul asta, inseamna ca acela e paranoic cu grave dereglari psihice iar saccsiv e la fel de dereglat daca a lasat comentariul asta mandrindu-se draceste. Daca l-a scris saccsiv (ceea ce e mai plauzibil), atunci avem de-a face cu un debil si analfabet. Macar daca te lauzi singur, fa-o subtil si cu tact nu ca un analfabet, agramat si foarte prost.
    Admin, sunt minunate si comentariile de acolo. Nu crezi ca ar fi bine sa faci si articole din comentariile minunate asa cum face si tatuca saccsiv ?e pacat sa se piarda in neant niste capodopere de arta :))

    • saccsiv said, on februarie 9, 2012 at 9:30 am

      Dacă ai timp şi răbdare îţi dau acces să scri tu pe bloc ce articole vrei. Îţi faci un cont la wordpress iar pe urmă pui aici un comentariu. Vezi să fie de pe acelaşi computer de pe care aimai scris, altfel nu pot să-mi dau seama că eşti chiar tu.

      Întradevăr comentatorii lu sacsiv sunt tâmpiţi, era unu pr Timotei sau pr Vasile care-l înjura pe Nicolae Iorga şi a scris că Iorga era un criminal şi alte prostii, chiar şi puşcăriaşul psihopat sacsiv îl înjura pe Al.Cuza şi îl făcea în toate felurile.

      • emilian said, on februarie 9, 2012 at 1:49 pm

        @saccsiv
        :))))))))))))))))))))) tampiti e putin spus ! Da, in general preotii care comenteaza la saccsiv sunt cel putin dubiosi. Lumea care se perinda pe acolo are probleme la mansarda. Grav este ca a devenit o gaura neagra ce absoarbe poporul OTV-ist care populeaza Romania in proportie de 85 – 90 %.
        Am sa incerc cu contul dar nu promit…..timpul ma preseaza si pe mine :))

  58. O said, on februarie 14, 2012 at 6:34 pm

    O idee excelenta acest blog, si-a indeplinit rolul de atrage atentia oamenilor.
    Dar chiar nu merita sa-i acordati asa multa atentie unui astfel de om.

    Numai bine.

  59. pelasgul said, on februarie 15, 2012 at 8:07 pm

    Si eu m-am gandit la ideea Doinitei. Ii bagam in seama si-i facem vedete


Comentariile nu sunt permise.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: