Saccsiv's pe bloc

COINCIDENŢĂ? Măi dobitocilor, doar eu înţeleg cum funcţionează SISTEMUL şi o să vă explic şi vouă

Posted in APOCALIPSA, MASONERIA, Răspuns la cititori by saccsiv on Aprilie 10, 2010

Iată un comentariu postat de cititorul Fernando de la Caransebeş la articolul Care stat ? Care mers ? Care Alergare ? Day of Roumanie.

Si daca aceasta “prigoana” nu va incepe acum, ci peste 10, 50, poate 100 de ani? Vom ramane in istorie ca generatia 2012, ca niste ortodocsi cu influente “protestante”…

Apropo, si Sfantul Calinic de la Cernica credea ca sfarsitul lumii e aproape si d’asta nici n’a mai construit o biserica.”

Iată şi ce scrie şi la articolul despre Demizeul Ilie Cleopa:

Parerea mea este ca se face prea mult tam-tam cu acest 2012. Se “aproprie sfarsitul”, sa “fugim in munti”, si alte mesaje de genul asta pentru ce? Si’n 2000 a fost la fel, si’n 1666 la rusi, si’n 1000 iarasi. A fost multa panica si atat. Lumea a mers inainte. Sa fie asa si’n 2012? Vom vedea…

Observ si eu venirea vremurilor “apocaliptice”. Insa daca ai sa vezi, si stramosii nostri au trait vremuri “apocaliptice” (vezi cele doua razboaie). Si de exemplu, cip-urile biometrice sunt privite negativ de catre romani. Rusii si grecii au idei diferite. Binteinteles ca acum imi vei zice de Paisie care era si impotriva cartelelor… Dar oare n’ai si tu cartela?

Eu cred ca omenirea va trece si peste acest 2012 si va mai trai cateva generatii. Tu cand crezi ca va veni antihristul?”

Iata si raspunsul meu:

Nu reiau acum tot ceea ce ti-am raspuns mai devreme, dar tu şti bine că mă supăr dacă e abaţi de la subiect şi nu cumva să plece vitele astea de la saitul meu, că nu o să mai primesc bani de la SRI .

Deci animalelor care sunteţi voi, andicapaţilor, o să vină apocalipsa, dar nu astăzi şi nici mîine, poate săptămîna trecută, dar asta numai eu ştiu că doar eu cunosc mişcările SISTEMULUI şi ale MASONERIEI şi de la ILUMINATII, şi la toate societăţile secrete care stau ascunse. Deci să vă speriaţi de puterea care o am eu şi să fugiţi că vine apocalipsa, dar să vă întoarceţi repede la computer că şi eu am fugit pînă la alimentara de la colţ dar m-am întors.

BBBĂĂĂĂĂĂĂ       VINE    SFÎRŞITULLLLL    !!!!!!!!!!!!!!!!     dar nu azi şi nici mîine, vă anunţ eu.

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sacsiv said, on Aprilie 12, 2010 at 7:37 am

    Pentru o mai debilă parcurgere a acestui bloc, citiţi vă rog şi “CUPRINS”:

    https://sacsiv.wordpress.com/despre/

  2. sacspart.ca.sac.csiv.n-am.vazut said, on Aprilie 13, 2010 at 10:45 am

    traim apocalipsa , ultima zvacnire a pamantului , care isi da duhul , ăăă , de fapt apocalipsa=revelatie , dar nu conteaza , de vreme ce prostimea pune botul . Sa fugim in paduri , si sa le taiem la ras pe toate , intru Iahweh sa ridica din ele corabii ca Noe , apoi sa dam vina pe sistem ca el a taiat padurile , plamanii planetei . Cum spunea sucksiv , o sa consum cat mai multa energie electrica de ziua pamantului , sa fac in ciuda ecologistilor . Sa distrugem lumea , apoi sa fugim in munti , Adonai va avea grija ca dupa ce murim de foame , sa ajungem in rai , si sa inventam si acolo un sistem si un dracones ce ne indeamna la rele . Sa nu ne asumam greselile , zise sfantul care in tinerete violase niste femei spurcate si ucisese , inainte sa fie sanctificat.

    • ariveronica said, on Aprilie 26, 2010 at 11:57 am

      ai gasit calea spre ghena nu deraia ca blocu are multe etaje si ai sa cazi in gol, nu dealta da e probabil sa te impuste careva care crede ca sau facut sfinti pe bloc si zboara =))ca asa e acum cu asazisi-credinciosii sa le dam substante radioactive si daca nu crapa e sfint da tot nu credem decit ce ne place noua mamica….

  3. ILIE said, on Aprilie 13, 2010 at 8:54 pm

    Doua zile nu mai scrie.

  4. FSB-GRU said, on Aprilie 22, 2010 at 12:49 pm

    Adevarul este ca Saccsiv a luat-o razna rau de tot.Inteleg ca a avut o viata grea si cu probleme,dar sa vii sa faci pe lupul moralist dupa ce tu ai fost un satanist ce si-a batut joc de femei,deja s-a sarit prea mult peste cal.Dar lasati-l in pace,nu vedeti ca oricum toate site-urile ortodoxe sunt pline de minciuni,propovaduite de tradatori,satanisti si nenorociti curvari ce fac pe marii ortodocsi,dar habar nu au ce e ortodoxia.Acum e la moda sa fi ortodox,nu conteaza ca esti un indracit,tu esti ortodox,ai cruce,sutana si icoane.Astia sunt adevaratii draci,nu masonii sau altii.De aceea ii ataca acum toti,fiindca ei sunt tapul ispasitor si acum trebuie sa vina acesti satanisti-ortodocsi la putere.Ei sunt slugile antihristului.Nu mai aveti locuri in iad pentru cati oameni ati smintit.

    • ariveronica said, on Aprilie 26, 2010 at 10:56 am

      in sfirsit tia scapat un comentariu mai adevarat ,numai intelege ca crestinii adevarati nu au dusmani-ca Hriistos a zis sa va iubiti dusmanii, nu mai acrie cearsafuri de comentarii ca vad ca delirezi mai mult prostii si devii inutil .


Comentariile sunt închise.

