Saccsiv's pe bloc

Se amînă sfîrşitul lumii ??? Interviu cu un lider al Illuminatii

Posted in 2012, APOCALIPSA, MASONERIA, Nubiru by saccsiv on Aprilie 11, 2010

Saccsiv este în amerika.

C.I. (buletin) cu cip biometric NU VA FI OBLIGATORIU.

umpleţi frigiderul cu înjurături la următoarele drese: saccsiv@yahoo.com , saccsiv@gmail.com  pe canalu de youtube, pe contul de pe crestinortodox.ro şi peste tot pe unde s-a mai inregistrat.

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sacsiv said, on Aprilie 12, 2010 at 7:38 am

    Pentru o mai debilă parcurgere a acestui bloc, citiţi vă rog şi “CUPRINS”:

    https://sacsiv.wordpress.com/despre/

  2. cacatvasile said, on Aprilie 12, 2010 at 7:22 pm

    aveti dreptate, tot ilfovul este cu voi

  3. ROrtodox said, on Aprilie 13, 2010 at 12:06 am

    1) frate .. nu ai mai mult de 17-18 ani
    2) esti un rocker obosit
    3) esti analfabet, nu stii a scrie 2 cuvinte

    • gil said, on Aprilie 21, 2010 at 8:20 am

      rortodosule da ne adresa ta ca sa ti spunem ce vrem sa comunicam si tu sa postezi textul fara greseli gramaticale!! ie bini asa?

      • ariveronica said, on Aprilie 21, 2010 at 9:58 am

        iti dau eu adresa :raiul ligvistilor unde nu sint primiti cei care fac pacate gramaticale.ro.com =))…..

    • gil said, on Aprilie 21, 2010 at 2:16 pm

      rarortodoxule ce te ataci asa tare? vezi sa nu ti crepe vreo vana!ai facut clabuci la bucile gurii de nervi! dar esti tare dragutz asa!! mai citeste ceva de la noi ca poate se lasa cu ceva coliva!

  4. FSB-GRU said, on Aprilie 22, 2010 at 1:38 pm

    Da,sigur se amana…nu va faceti griji,vine imediat antihristul si va pocaieste pe toti.Cum,n-ati auzit ca Romania va fi centrul spiritual al lumii?Nu conteaza ca suntem cei mai mari satanisti,nu conteaza ca am distrus sufletele copiilor,femeilor,le-am violat,le-am ucis,ca il hulim pe Domnul,nu conteaza nimic.Tot ce conteaza e ca masonii sunt de vina,iar noi suntem un popor ortodox ,primitor si luptator.Asa de luptator,ca ne-au cucerit toate imperiile,ne-au exploatat si ne-au batjocorit femeile.Asa de primitor ca l-am primit pe satana si l-am respins pe Hristos.Hm,ciudat,eu stiam ca bordelurile sunt cele mai primitoare.Nu degeaba sunt numite si case de toleranta.Si mai ciudat e ca ne place.Pai scuzati-ma putin,dar eu stiu ca asta se numeste masochism.

    • gil said, on Aprilie 23, 2010 at 12:12 pm

      frate fsb gru cei ca saccsivu d p nou nu suprta dialogul,nu suporta sa li se puna intrebari,sant niste suflete violente,brutale,reci,eu iti sant prieten dar daca vezu ceva la mine gresit sa mi spui,caci si eu daca vad ceva ce tu gresesti(dupa parerea mea ) o sa ti spun si asta nu ca sa ne contrzicem degeaba ci pt a ne apropia d adevarul lucrurilor,prieteneste nu dusmaneste,toate bune,sa mai scrii cand ai timp!


Comentariile sunt închise.

