Saccsiv's pe bloc

gata cu blocu

Posted in Răspuns la cititori by saccsiv on Aprilie 15, 2010

Din pricina isteriei unora şi a felului lor violent (virtual-internet) de a reacţiona cu înjurături, ameninţări şi dorinţa de cenzură, am hotărît să opresc aici mesajele.  Din păcate nu toţi oamenii sunt la fel şi unii pot să facă nişte lucruri groaznice în anumite condiţii care s-au ivit în mediul virtual din ultimele 3-4 zile, iar eu chiar nu vreau să mă pătez de sînge pentru că voi nu ştiţi de glumă.

Pentru aceasta vreau să-mi cer scuze de la SACCSIV şi de la cei care s-au simţit jigniţi de glumele mele (glume proaste).

Un ultim lucru ce trebuie scris:  STILIST este un membru (enoriaş) al unui cult religios ce practică un anume STIL diferit de învăţăturile Sfinţilor Părinţi , fără să ţină cont că este împotriva Canoanelor şi că erezia respectivă a fost condamnată de  Sfintele Sinoade Ecumenice. (erezia se extinde prin comuniune)

Nu mă aştept să pricepeţi asta deoarece cel de care anul trecut ziceaţi: „este un sfînt în viaţă”, acum îl numiţi „Căcat Vasile”. cu toate că nu a făcut nimic după ce a aflat (poate de frica Inchiziţiei).

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. FSB-GRU said, on Aprilie 23, 2010 at 9:17 am

    Saccsiv chiar a vrut sa se sinucida?El este un mincinos,dar…orice e posibil.Problema lui e ca el e un mare fricos,degeaba se dadea el mare cocos la inchisoare.Oamenii patimasi,ce se simt cu musca pe caciula, sunt cei mai fricosi si labili psihic.Iar Domnului nu ii plac fricosii.Da,ii e frica de Judecata…dar cand isi batea joc de bietele femei,atunci ii placea acestui pui de diavol,care acum se da ranit in aripa si le plange de mila.Daaa,precum lupul din poveste.Asa le iubeste Saccsiv.Dar si unor femei le place sa fie mintite frumos,iar unele nu vor sa se invete minte.Cand te pacaleste cineva odata,sa-i fie rusine.Daca te pacaleste si a doua oara,sa-ti fie rusine.

    • ariveronica said, on Aprilie 26, 2010 at 10:44 am

      vad ca cauti sapunu , foc, foc, foc vezi ca teai apropiat de ghena =))

  2. gil said, on Aprilie 23, 2010 at 12:15 pm

    da fsb gru,la acest tip de oameni:labili te poti astepta la ORICE! de la crima la sinucidere,de la o asa zisa seriozitate la nebunie!!! nu trebuia sa recunoasca el ca se sinucide sau inebuneste,nu ai vazut ce reactie speriata a avut! ca ceausescu:cum exista inca in romanica cineva care gandeste alfel?cum mai e in romanica cineva care nu vede ca io s cel mai cel mai mai tare


Comentariile sunt închise.

