Saccsiv's pe bloc

viitor preot

Posted in altele, vînd suflete by saccsiv on Septembrie 29, 2010

să te-ntreb, ce părere ai de unirea cu catolicii ?

M. Vasile: de ce?

я: aşa de curios, să văd ce fel de preoţi mai scoate patriarhia

M. Vasile: eu as vrea sa se faca ei totzi ortodocsi si punct

M. Vasile:

я: mă refer la faptul că Pat. Daniel ţine legături foarte strînse cu Papa

M. Vasile: dumnezeu stie care e interesul

я: sau că patriarhu de Constantinopol face slujbe împreună cu musulmani

я: desigur, rostul la astea ştie Dumnezeu

я: dar ce au zis la Sfintele Sinoade ?

M. Vasile: nu ma incanta deloc sincer

M. Vasile: sa vedem in ce directzie o ia biserica

я: deci nu mai vrei să slujeşti Domnului ? sau faci asta din interes personal ?

M. Vasile:

M. Vasile: ?????????

M. Vasile: ce vb nene???????

я: stai aşa. tu nu eşti acela din Ardeal care fase seminaru sau facultatea teologică ?

M. Vasile: ok si asta-i intrebarec serioasa??????â

M. Vasile: auzi moshu

M. Vasile: eu am lasat saral de xxxxxxxx sa fac teologia nu pt bani

M. Vasile: deci nu m-ai nimerit

я: nu vrei să răspunzi? uite întrebarea: Pentru ce faci şcoala teologică ?

M. Vasile: m-ai citeste odata si inca odata

я: am citit

я: întrebarea rămîne

я: pt ce o faci ?

M. Vasile: mai citeste odata

M. Vasile: pana pricepi

M. Vasile: eu am lasat salar xxxxxxxxxxxxxxxx sa fac teologia nu pt bani

M. Vasile: nu pt bani

M. Vasile: nu pt bani

M. Vasile:

M. Vasile:

M. Vasile:

M. Vasile: urmareste lincurile de la mine din seara asta si ai sa te simtzi bine in compania parintelui ARSENIE BOCA

M. Vasile: CREDE-MA

M. Vasile: :::::::

я: nu mă lua cu dinăstea, puţin îmi pasă că ai renuxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

M. Vasile: LASA CA IMPORTANT EC SA CASTIGI IMPARATIA CERURILOR

M. Vasile: FRATE

M. Vasile: ma bucur de acum pt tine frate

M. Vasile: ca suferi pt Hristos

M. Vasile: te va rasplatii de nu-tzi inchipui

M. Vasile:

я: mersi, dar tot nu ai răspuns

M. Vasile: urmareste lincurile de la mine te las ca acum ma uit si ei

я: e foarta mare păcat ca un viitor preot să-l doară în fund de situaţia bisericii

M. Vasile: ba da ti-am raspuns de cateva ori

я: mai urmează să zici că nu eşti virgin

M. Vasile: te invit eu in caminele de teologie mai ales din capitala sa vorbim de virginitate

M. Vasile: in fine urmareste filmul si mai vb Doamne ajuta

я: deci eşti sau nu ?

M. Vasile:

я: răspunde măcar la asta

M. Vasile: vrei sa-mi fi duhovnic sau ce????

я: vreau să ştiu asta, şi gata

M. Vasile: eu chiar nu-s interesat de cineva ceva

M. Vasile: sa stiu

M. Vasile: mai vb

я: de ce nu răspunzi ?

M. Vasile: pace

M. Vasile: ,nu te ocupa cu nimicuri care nu-tzi folosesc

я: mă mir cum de vă ţine pămîntu, clar că ungurii sunt proşti, că dacă eram eu acolo în locu la unguri vă mîncam cu fulgi cu tot

M. Vasile: hraneste-tzi sufletul cu rugaciunea si curiozitarea de ceve sfinte

M. Vasile: nu maruntzisuri investigatzii curiozitatzi fara rost

я: păi am spus doar că-s curios de ce fel de popi scoate patriarhia

я: ba e cu ros

я: cu rost

я: foarte mare rost

BUZZ!!!

M. Vasile: Doamne si Stãpânul vietii mele,

Duhul trândãviei, al grijii de multe [deznãdejde, “abattement” in fr., n.tr.]

al iubirii de stãpânie si al grãirii în desert

nu mi-l da mie!

Iar duhul curãtiei, al gândului smerit,

al rãbdãrii si al dragostei,

dãruieste-mi mie, slugii Tale!

Asa, Doamne, Împãrate,

dãruieste-mi ca sã-mi vãd greselile mele

si sã nu osândesc pe fratele meu,

cã binecuvântat esti în vecii vecilor. Amin.

я: păi numai desfrînaţi vă faceţi popi, şi te mai şi doare în cur de Sfintele Sioade

M. Vasile: rugaciunea asta sa o ai in cap mereu si scapi de judecatab aproapelui care te afunda in gandurile demonice

я: nu te judec pe tine

M. Vasile: nu nu

M. Vasile: lasa=i numai pe fiecare in treaba lor

M. Vasile: vezi de pacatele tale frate ca poate ai si tu cateva

я: judec pe ăia care care vor să facă preoţi pe toţi curvarii şi beţivii

M. Vasile: te intzeleg intr=o forma

M. Vasile: asta e

M. Vasile: ce potzi sa faci

M. Vasile: _

M. Vasile: hai ca esti ispita eu urmaresc filmul

я: poţi să-i trimiţi de unde au ieşit şi să cauţi Biserica Adevărată

M. Vasile: te las doamne ajuta

я: desigur că-s ispită

M. Vasile: crede’ma ca o mare parte isi revin cu vremea

M. Vasile: si ii judeci prea repede

M. Vasile: te las

M. Vasile: numai bine

я: numa ghine

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. gil said, on Septembrie 30, 2010 at 6:49 pm

    acest elev al teologiei sataniste are o dorintza evidenta de a fi idiot,dar nu numai el,toti oamenii au dorintza de a fi prosti,le provoaca o placere imensa prostia,e senzatia golanului care nu are puterea de a fi destept dar face misto de cei care au capacitati !! cei care iubesc adevarul in aceste vremuri antihristice sant asa de putini incat putem sa spune ca sant cativa pe tot pamantul caci asa este profetit,multi cumpara carti dar nu citesc decat ce le produce sigurantza,de exemplu nu vor sa spuna ca au citit ca :in vremurile de ACUM ADEVARATA biserica nu este oficiala !!! biserica fiind uniunea celor care gandesc la fel si adevarat de pe pamant si cei din cer !!degeaba faci parte cu trupul din biserica adevarata dar gandesti diferit de sfinti-vezi raspunsul Sf AVERCHIE studentului si ucenicului sau !!! acesta este un idiot (vasile) dar mai tembeli sant cei care se cred antiecumenisti desi preotul lor se roaga cu un ecumenist ! care preot din bor nu il pomeneste pe p danutz ?? dar sa i vezi cum zic ei ca ecumenismu e rau !! fratilor astia sant nebuni ! nebuni rau de tot !!

  2. gil said, on Septembrie 30, 2010 at 6:52 pm

    este prorocit ca in aceste vremuri daca le arati oamenilor adevarul se vor uita cu mila la tine zicand ca esti nebun !! asa si este,orice argumente de la sfinti,din istoria bisericii,moralitate,constiintza,bun simtz…nu le clintesti dorintza de a se socoti (ei turma mare)destepti,macar asta ca bor este o turma mare si Hristos spune ca turma la urma va fi mica !!


Comentariile sunt închise.

