Saccsiv's pe bloc

mincatorii de cacat – reteta mintuirii lor

Posted in stilişti faimoşi, vînd suflete by ariveronica on Octombrie 7, 2010
Veniamin Ilie
voceaortodoxiei@yahoo.com
85.186.185.248

Consider ca daca ati afla cine este in spatele blog-ului http://www.varsanufie.wordpress.com ati afla cine este acest nebun ce a creat blogul sacsiv!!! Mi-am dat seama dupa forma sa de gandire. Cred ca l-as cunoaste si am citit si IP-ul pe care-l salvasem si eu de mult. Cum putem afla cine este? Daca l-as afla, sincer sa fiu, as uita ca sunt preot, la cat de mult a scris contra mea, mintind ca un porc. Vreau sa aflu cine este. Doar cu ajutorul vostru pot afla.

pai sio cauta cu lanterna curva proasta ce e

nici macar atita lucru nu stie ca porcii grohaie nu mint si poate vedea oricine unde se limiteaza vointa acestora. oare de va afla iasa din groapa cu cacat si se mintuie? asta sai fie scopul vietii ? 

Tagged with:

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu said, on Ianuarie 5, 2011 at 1:59 pm

    Pai daca tu esti preot, esti preotul dracilor, oricum , incult si nestiutor de carte, incoerent ca un zanatic, pierdut de orice directie si orice noima. vai de lumea ta….ai atita rautate si nebunie in tine, incit cred ca esti verde si la fata si la mate. Nu vomiti fiere de cite ori deschizi gura? habar n-am ce e in capul tau si nici nu ma obosesc sa inteleg,doar iti zic ca tot ce versi ar putea fi tinut in tine, si efortul depus pentru a te bate mai mult in capul tau decit in realitate cu unii, altii, ar fi demn de o cauza mai buna. Ia, mai fa o clisma, si mai planteaza apoi ceva, fa o gargara cu apa sfintita ( vaz ca esti vreun mare credincios, nu?), sa-ti mai spele putoarea din gura… lasa-i pe altii sa traiasca, si nu mai da atitea basini, ca nu-ti face bine, s-ar putea sa te sufoci.

    • ariveronica said, on Ianuarie 10, 2011 at 6:06 pm

      ma voi ati vazut ca lipsesc putin si faceti murdarie pe bloc cu comentarii deastia geneticamente modificate prin canale, ia dativa o restructurare ca dau cu aspiratoru…


Comentariile sunt închise.

