Saccsiv's pe bloc

mincatori de cacat direct de la canal ca polonicul de cadou de la saccsiv nu le e deajuns…

Posted in MASONERIA, stilişti faimoşi, vînd suflete by ariveronica on Octombrie 7, 2010

de la „vocea ortodoxiei sa luati aminte : cum scrie un securist imbracat de popa subaltern si preten dea lui saccsiv(dintraia dei ling sireturile de la adidasi) care se lauda ca are multe bloguri „ortodoxe”-capcana pentru fraierii di pi net noi pi bloc cind videm amenintarili voastre si nu ne mai tinem de ris facem pipi la ghena ca wc urili sint toate ocupete . mai blestematule tu stai in iad pina la git ,si vrei un loc mai bun la noi in ghena?dute pe spurcatele tale de bloguri si ponegreste pe cine vrei acolo ca si asa nu citesc decit clonele voastre&ucenicii de securisti.

miam adus aminte sa te intreb :tiai pupat minutele inainte sa scrii astfel de bazaconii ? stai ca uitai ca esti si hoata de poze de pe blogurile altora sati pun poza de antihrista de ultima moda (parca tea lins vaca) sa vaza lumia ultima tiritura di pi net cum arata.

Veniamin Ilie
voceaortodoxiei@yahoo.com
85.186.185.248

Razviţă tu eşti nebun? Te.am ginit fraierică. De data asta o pui de tot. Te-am aflat şi îi spun lui Saccsiv cine eşti. Vrei să zbori din postul tău de stat cuminte? Dacă da, spune-mi că te ajut. Voi lupta de data asta ca să nu mai scrii tot ce te taie prin cap şi o să vezi că nu va fi bine. Bine că am aflat că tu ai fost şi în spatele celuilalt blog. Dacă ai curajul să recunoşti şi de data asta, ca atunci când ai scris împotriva mea pe saccsiv, eu sincer, te iert! Recunoşti şi armele le pun jos. Dacă nu, rez—-vrătim pe Saccsiv împotriva ta şi spunem cine eşti. Vrei? Vrei sau o dăm la pace? Acum foarte sincer.

Razviţă tu eşti nebun? Te.am ginit fraierică. De data asta o pui de tot. Te-am aflat şi îi spun lui Saccsiv cine eşti. Vrei să zbori din postul tău de stat cuminte? Dacă da, spune-mi că te ajut. Voi lupta de data asta ca să nu mai scrii tot ce te taie prin cap şi o să vezi că nu va fi bine. Bine că am aflat că tu ai fost şi în spatele celuilalt blog. Dacă ai curajul să recunoşti şi de data asta, ca atunci când ai scris împotriva mea pe saccsiv, eu sincer, te iert! Recunoşti şi armele le pun jos. Dacă nu, rez–-vrătim pe Saccsiv împotriva ta şi spunem cine eşti. Vrei? Vrei sau o dăm la pace? Acum foarte sincer.

voceaortodoxiei@yahoo.com
Veniamin Ilie
spam
Veniamin Ilie
voceaortodoxiei@yahoo.com
85.186.185.248

Razvan, de ce faci dinastea? Omule, tu gandesti? Nu cred ca a fost bine sa iti bati joc de blog-ul saccsiv, un blog pe care nici măta nu l-ar fi putut realiza. Ce este cu reclama aceea de la început? De ce-ţi baţi joc de reclama SACCSIV? Mă faci să cred că tu chiar eşti poponar împuţit de numai cuvinte dinalea pronunţi! Omule, tu eşti dereglat psihic, iartă-mă că-ţi spun!!! Nu meriţi să exişti pe lume.

Razvan, de ce faci dinastea? Omule, tu gandesti? Nu cred ca a fost bine sa iti bati joc de blog-ul saccsiv, un blog pe care nici măta nu l-ar fi putut realiza. Ce este cu reclama aceea de la început? De ce-ţi baţi joc de reclama SACCSIV? Mă faci să cred că tu chiar eşti poponar împuţit de numai cuvinte dinalea pronunţi! Omule, tu eşti dereglat psihic, iartă-mă că-ţi spun!!! Nu meriţi să exişti pe lume.

voceaortodoxiei@yahoo.com
Veniamin Ilie
spam

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on Octombrie 8, 2010 at 12:08 pm

    Dragă cîine ce eşti.

    La ce ai scris aici ar trebui ca moaştele sfîntului Ioan Maximovici ar trebui să plece singure de acolo, asta dacă chiar ar fi cu adevărat moaştele sfîntului, deşi mă îndoiesc că ar duce cineva lucruri sfinte în balta voastră la o sectă fără continuitate apostolică, şi uniţi cu urmaşii lu Serghie separaţi de B.O.Rus
    M-am adresat cu „dumneavoastră” cu toate că avem aceaşi vîrstă şi ţi s-a suit la cap. Iar cu vocabularu brăilean „te-am ginit fraierică” demonstrezi că nu ţi-ai ales bine cariera.

    Apropo de jigniri, de ce te supără ce scrie Răzvan de tine, şi nu te supără Saccsiv cînd scrie mizerii ? ai o atracţie către dînsu ? altfel nu te mai supărai cînd era să citeşti pe aici.

    PS Vezi că-n Russia se caterisesc popii care stau pe internet.

    • ariveronica said, on Octombrie 10, 2010 at 3:00 pm

      toti crestinii de finta sint ofticosi eu pentru astia toti am un singur sfat daca vor sa vaza cine sint : sa se sciupe in oglinda zicindusi :poarco,curvo,betivo,spurcaciune ce esti…. sa vaza de sufera ocara macar de la ei insusi, iar ca e necalugarit e clar ca ar sti ce scrie pe parimanul ce se da la calugarie-special spre aducere aminte cele ce sa jurat. da poate sa jurat altceva , o fi calugar nigea travestit de ortodox :))


Comentariile sunt închise.

