Saccsiv's pe bloc

DANION VASILE a indemnat crestini sa plece din BOR. Ii cer sa arate public ca “argumentele” pe care le-a folosit sunt inselari

Posted in stilişti faimoşi, vînd suflete by ariveronica on Februarie 21, 2011

In preambul, urmariti va rog cum Danion Vasile il ataca pe parintele Cleopa:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QBPeNRYQCSY

Si il critica nu pentru ca ar fi descoperit ca Parintele ar fi practicat deschiderea cartii (adica ce ar fi de criticat la vrajitori?!!!) sau ca ar fi indemnat sa fie luate particele acasa ( si ce ar fi de criticat la scismatici?!) sau ca ar fi promovat “invataturi” indo tibetane sau ca l-ar fi laudat pe papa sau alte asemenea. (sau idolatri) Il critica deoarece parintele a gresit cand a zis ca sarbii tin calendarul vechi … Incredibil. INCREDIBIL!!!cum a putut sa faca o gresala atit de mica,chiar nu stim! de ce nul scimba in fiecare ora ca sa nu cumva sal tina pe ala vechi ca acum toate mucegaiesc repede!?

Ce inseamna schisma, erezie si apostazie gasiti la:

Ce inseamna EREZIE si APOSTAZIE. „Daca se va ruga cineva cu ereticii, acela să se afurisească si dacă nu se va căi, să se taie cu totul de la Biserica lui Hristos, ca unul ce a căzut din har” –pai calcarea calendarului e rugaciune cu ereticii-alde saccsiv &ucenicii or fi facut vre un curs de robotizare ,da cu ulei pe creier nu prea le dadea ca nu erau cuminti!?

Nu stiu unde anume sa-i incadrez pe stilisti. Nu vorbesc de cei ce tin calendarul vechi si sunt in comuniune cu BOR, ci de cei ce nu sunt in comuniune cu noi.

Pare ca la schisma, insa trebuie stiut ca acesti stilisti indraznesc sa “invete” ca in BOR nu mai este har. Preotii sau teologii sau cei mai invatati decat mine, dintre cititorii acestui blog, poate ne vor lamuri.pai cine tea preotit? Si cine lo fi invatat ca nu e schismatic si stilist?

Si in functie de categoria in care sunt incadrabili, sa lamurim cum sta treaba cu cei ce indeamna credinciosii sa plece din BOR pentru a ajunge la stilisti.iar face jonglerie cu polonicele poate sigur improsca pe careva cu cacat.

Caci nu consider firesc ca personalitati ce isi zic teologi, ce sunt prolifici scriitori si inflacarati oratori sa indemne la parasirea BOR, iar mai apoi sa tranteasca o marturisire de credinta si gata: nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase.mai inflacaratule tu stii ,  credinta ta se rezuma la 3 capatini de usturoi pe zi si nici tambaraiele nu pot sta linga tine ca e pericol de incendiu puturos.

Zice Danion Vasile in Marturisire de credinta din octombrie 2010:

(Nota: Aflandu-ma in pelerinaj in Sfantul Munte Athos, am fost sunat din Romania pentru a fi intrebat daca este adevarat zvonul potrivit caruia as fi trecut pe stil vechi, rupandu-ma de Biserica Ortodoxa Romana. Deoarece o parte dintre credinciosi s-au smintit de aceasta informatie, am fost rugat sa imi precizez, inca o data, pozitia eclesiogica. Intrucat am obosit sa raspund unor acuzatii nefondate – din Postul Pastilor si pana acum am fost asaltat permanent cu astfel de acuzatii –, am cerut binecuvantarea unui parinte athonit pentru a-mi preciza pozitia. Regret ca acuzele s-au intetit tocmai acum, in perioada in care voiam sa stau la linistire. Dar aceleasi duhuri necurate care i-au ispitit pe clevetitori sa imi tulbure sufletul in Saptamana Mare ii ispitesc sa imi strice sederea in Sfantul Munte. Dat fiind ca sunt oameni – si in tara, si in afara ei – care s-au folosit de cartile mele, fac inca o marturisire de credinta.)alt bautor de ciocolata-pe citi o fi mintuit cu cartile LUI!? numai raul dumnezeu stie.

Cea mai buna dovada ca apartii unei Biserici este faptul ca mergi la slujbele ei si te impartasesti (imbeti a vrut sa zica ca ce impartasanie au ereticii? ) acolo.

Daca mi s-a reprosat ca am facut reclama Sinodului ROCOR indemnand oamenii in conferinte sa treaca acolo (sau la Biserica din catacombe), e inexact. Ar fi fost normal ca acuzatorii sa aduca dovada.

In nicio conferinta nu am contestat sau negat lucrarea harului dupa schimbarea calendarului. Faptul ca am mentionat pozitiile mai dure ale unor cuviosi precum Teofan de Poltava nu a implicat si acceptarea acestor pozitii.

Cer in continuare rugaciunile tuturor celor apropiati mie. Daca am trecut de unele ispite, nu inseamna ca nu vor veni si altele mai grele. Dar cartile si conferintele mele arata si vor arata clar ce si cum gandesc. Cred ca lupta trebuie dusa din interior nu din exterior.(aveti exemplu viermelui care maninca marul –ce sai faci ie fomica si nici la wc afara nu merge cal prinde vre un pasaroi.)

Comentariu saccsiv:

Asadar, cica „acuzatii nefondate”. Atunci voi incepe o serie de articole in care sa ajut la fondarea lor.

Zice el:

voiam sa stau la linistire. Dar aceleasi duhuri necurate care i-au ispitit pe clevetitori sa imi tulbure sufletul in Saptamana Mare ii ispitesc sa imi strice sederea in Sfantul Munte.

Pai sa-i aduc aminte ca exact de Inviere m-a sunat sa-mi explice ca si yoghinii pot face apa sa nu se strice si ca nu-i un argument ceea ce a spus Ioan Vladuca, cum ca Agheasma facuta de parintele Iustin nu se strica: pai adevarul tulbura doar pe mincinosi de aceea si dracu se distreaza spunind de multe ori ca un adevar.

VIDEO (si transcriptul): IOAN VLADUCA despre chestiunea CALENDAR VECHI – CALENDAR NOU

Si mi-a mai spus in aceeasi convorbire telefonica cum ca si la protestanti au loc minuni si ca atare nu minunile arata unde este BISERICA …

Si am stat eu ca naucul si m-am framantat multe ore si in loc sa stau linistit sa ma bucur de marea sarbatoare, imi tot veneau in minte spusele lui. Si pana la urma am zis: “Doamne, Tu stii, eu nu-mi mai bat capul.” Nu prea se intelege ce scrie – mai intii a stat, ba nu sa framintat ca era programat sa stea bucurinduse ca serbeaza pi nou, pina la urma are si minte plina cu spusele lui danion, deci a zis ca trebuie sa se lase de mazochism si sa nu isi mai bata capul ca nu mai are cum sa faca pe ce vrea el.

Mai zice Danion in marturisire:

Cea mai buna dovada ca apartii unei Biserici este faptul ca mergi la slujbele ei si te impartasesti acolo.

Nu-i adevarat. Exista yoghini si vrajitori care se impartasesc si ei. Cea mai buna dovada e ceea ce faci in acea Biserica.CEA MAI TARE MARTURISIRE DE CREDINTA CA BISERICA LUI E ERETICA.

Si de ce expresia „apartii unei Biserici”? Sunt mai multe Biserici? Sa ne spuna care anume.PAI NU STIE CA ALTFEL CUM SAR IMPARTASI CU ERETICII?!!!

Si mai zice:

Daca mi s-a reprosat ca am facut reclama Sinodului ROCOR indemnand oamenii in conferinte sa treaca acolo (sau la Biserica din catacombe), e inexact. Ar fi fost normal ca acuzatorii sa aduca dovada.

Eu sunt dovada.aici ar fi ceva intrebari: (ce culoare ai?speram sa alegi bine culoarea ca noi de pi bloc e nebuni si facem pipi pe anumite culori.mai minti mult lumia ? ori esti saccsiv ori dovada.! ) Si voi mai aduce si altele. Nu ne-a indemnat in conferinte sa plecam, ci in particular. El insusi ne declara solemn ca pleaca. Ca doar nu era sa ramina la conferinta ! Si actiona cam asa: dupa ce pregatea in prelabil terenul cu potentiala pai victimele nu au nici o potenta ! victima (si voi intra in detalii despre cum proceda, intr-un viitor articol), cand i se parea lui ca e coapta treaba si respectivul este suficient de suparat pe actiunile ecumenistilor din BOR, se intalnea cu el si luand figura celui de a descoperit marea descoperire, ii zicea: „Am gasit BISERICA. M-am hotarat. Acolo voi merge. Si iata de ce e buna aceea. Nu-ti spun vino si tu, ci sa te gandesti”. Adica actiona serpeste, dupa manual. Sa raspunda imediat danion care este manualu serpesc ,autorul si anul publicatiei care ia adus atita inspiratie. Apoi nefericitul ori pleca ori se trezea. Dar nu il prelucra doar pe unul, ci in paralel pe mai multi. Daca plecau, el pe urma se sucea, cum ca se mai gandeste, ca totusi parca nu e chiar aceea solutia, ca mai cauta si prin alte parti BISERICA si alte cele. Insa, mereu ii incuraja pe cei plecati ca extrem de bine au facut. Apoi isi cauta noi victime. Deci erau victime dinainte nui facea danion!? De obicei dupa o tura din asta se cam afla. Si atunci pac cu cate o marturisire in cerc restrans sau public.

El lucra in doua planuri: la conferinte prezenta varianta soft. Acolo baga semintele inselarii. Inregistrarea de la inceputul articolului este o exemplificare. Apoi studia daca si la cine au incoltit. Si pe persoana la care au incoltit, o tragea deoparte si ii prezenta varianta hard. Si nu pierdea vremea cu oricine cu discutiile in particular. Ii alegea pe cei ce puteau la randul lor sa faca alte victime.

Stiu clar toate acestea caci eu era sa-i fiu una din victime. Si am fost de fata si la alte racolari reusite sau nu. Identice insa ca mod de actiune. Voi intra in detalii in articolele viitoare.

Si mai zice in marturisire:

In nicio conferinta nu am contestat sau negat lucrarea harului dupa schimbarea calendarului.Pai daca contesta cine mai tinea conferinte la spitalu de nebuni in camasa de forta?!!

In conferinte nu, insa in particular, in timpul pregatirii terenului de care aminteam mai sus, avea urmatorul discurs: „De mult ma gandesc daca BOR mai e BISERICA. Si mi-e frica nu cumva sa nu fiu in BISERICA.”o marturisire aproape smerita – recunoaste ca ie frica.

Marturisirea o incheie cu:

Cred ca lupta trebuie dusa din interior nu din exterior.

Dupa ce te dumiresti cum actioneaza, fraza asta suna cu adevarat sinistru (…de ce nu macabru?)

Asadar, revenind la tema din prima parte a prezentului material: cum poate o astfel de personalitate sa se mai comporte de parca nici un rau n-a facut? Ce stim noi de acele „biserici”. Ce stim noi de nefericitii care au plecat? Cei plecati la acel soi de stilisti ne ataca furibund spunand ca nu mai lucreaza harul in BOR.da pe tine cine te minte ca la eretici lucreaza harul? Si pe chestia asta, bine nu le poate fi. Nu cred ca vorbele lor sunt placute bunului Dumnezeu.

Dar Danion n-are nici o treaba. Mai tranteste cate o marturisire si a rezolvat problema. Eu pentru cele de mai sus n-am inregistrari, dar pot merge impreuna cu el la duhovnicul sau sa dau marturie.sa va tineti de minute si sa nu va uitati ghiozdanelele cu gustarica. Daca si acolo va nega, nici ca-mi pasa. El va raspunde.adica ce numai el raspunde ?

Am inceput aceasta serie de articole, pentru a nu mai cadea si altii victime. Am descris actiunile lui la modul trecut, caci dupa articolul Chestiunea DANION VASILE. Noua sa actiune. Intrebari la care TREBUIE sa raspunda am rupt definitiv legatura cu el si deci n-am de unde sti daca mai practica acest ticalosit sport. Da tu ce sport practici?- opritul din mazochism?Una dintre victimele sale imi spusese anul trecut ca la un moment dat chiar si pe parintele Nichita il prelucrase:

Parintele NICHITA motiveaza plecarea sa in Grecia: CONSILIUL MONDIAL AL BISERICILOR si CALENDARUL …

Nu stiu insa daca e adevarat. Atunci de ce fitilesti precum dracii?

Daca nu mai exporta crestini spre niciunde, bine ar fi, insa insuficient. Deci sint crestini? Atunci de ce ii invidiezi, ce aia de la export nau voie la rai. Trebuie public sa-si martiriseasca greseala de a-i fi smintit pe multi. Trebuie public sa arate ca sunt rataciri toate argumentele ce le folosea pentru a-i determina pe nefericiti sa plece.

 

Comentariul zilei (18.02.2011): Orice ortodox cazut in yoga se primeste inapoi doar prin refacerea mirungerii

Iata comentariul cititorului el postat la articolul DANION VASILE a indemnat crestini sa plece din BOR. Ii cer sa arate public ca “argumentele” pe care le-a folosit sunt inselari:

Parintele Paisie Aghioritul (care si dansul a vindecat de indracirea indiana yoga mai multi greci inselati de ea ,unul fiind cel ce a scris cartea P.Paisie si “invatatii”indiei) a spus ca ORICE CRESTIN ORTODOX botezat cazut in yoga se reprimeste inapoi in Biserica Ortodoxa (dupa ce s-a lasat si lepadat de inchinarea la draci prin yoga) OBLIGATORIU prin REFACEREA MIRUNGERII ; ca intarire a sufletului acelui crestin nefericit pustiit si devastat de conscintele lepadarii sale de Hristos facuta prin yoga.

Si DOAR DUPA REFACEREA MIRUNGERII va putea spera sa faca pocainta necesara vindecarii cat de cat a sufletului sau dezintegrat.cita mizerie sufleteasca?pai pocainta si recatehizarea se fac inainte de mirungere altfel pecetluiesti pe dracu in tine,dobitoci mai sinteti vai steaua voastra cea stinsa.

Comentariu saccsiv:

Din nefericire multi sunt adeptii unui ghiveci crestinism – yoga:

paranghelii de cioroi care va cacati croncanind pe turlele bisericilor,nu mai are ma nici unu credinta la regele David sai ceara o prastie sai plezneasca peastia? Acu zice ca el se impartaseste in bisericoiu lui cu vrajitorii si yoghinii acu baga comentarii – el – care e tot el ,au un morb libidinos de habauc care duce la cancer de marturisiri mincinoase in contradictoriu care sa va faca sa pierdeti vremea si  sa va scirbiti de a cauta adevarul.

 

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. gil said, on Februarie 25, 2011 at 11:49 am

    il sfatuiesc pe danion si saccsiv sa treaca la protestanti ca sa poata critica din interior!! ultimul subiect saccsiv este vladuca le zice eretici monofizitilor,dar cum este monofizitii eretici cand deja s au unit cu bor??? sau si asta e o mica greseala?

  2. gil said, on Februarie 25, 2011 at 2:22 pm

    saccsiv zice ca nu a izvorat mir la iasi pt danion care vorbise de calendar ,gandindu se poate ca izvoraste mir deoarece saccsiv si ceilalti calcatori de lege scriu tampenii pe net

  3. gil said, on Februarie 27, 2011 at 2:50 pm

    habaucii astia de la petru voda o da ca e eretici catilicii!! dar daca ie eretici ei de ce se roaga cu ei? de ecumenism sau serghianism auzira mai prea desteptii absolventi de facultati?sau marii duhovnici ai universului auzira?

  4. gil said, on Martie 5, 2011 at 8:22 am

    pe moment dau un exemplu celor de pe nou ca nu gloata este biserica:la manastirea Valaam calugarii care au refuzat sa se mai roage cu cei ce au schimbat calendarul au trait ani de zile fara sa mai gaseasca preot sa i impartaseasca !!unii au si murit dar nu au vrut in nici un fel sa fie cu schimbaciosii! dar si in vremurile cand erai ucis daca aveai dreapta credinta (cu icoanele..) nu prea erau pe pamant multi preoti si mai ales cunoscuti-caci se ascundeau !! ce facea multimea credincioasa ?se ruga cu cei eretici? prostii da se rugau cu ereticii caci au aceasi credinta ca a oamenilor din toate timpurile dar mai ales acum:ca le poate da bunastare si mantuire si cei ce credinta gresita!!pai cum se duc ortodocsii la vot sa si aleaga conducatori imorali sau rau credinciosi?asta arata credinta lor gresita,ca cu gura s ortodoscii ortodocsilor dar cu faptele arata ca s pagani ! cum poate popa sa intinda mana la salariul statului ?

  5. anonim said, on Martie 11, 2011 at 2:15 pm

    am citit ca biserica lui veniamin considera tainele celor de pe nou invalide,ei atunci de ce pe preotul ce a fugit din bor nu l au preotit din nou? de ce pe cei ce vin din bor nu le fac botezul ?? ori sant golani ori nu mai sant !! ca una se zice si alta se face iar de vazut nu se vede diferenta!!!??

    • ariveronica said, on Martie 14, 2011 at 1:15 am

      da tu cind pui prea multe intrun cocteil mai vezi diferenta ? si cine tia zis ca veniamin are biserica!? si ca al din bor era preot!? si ca a fugit!? cine sai preoteasca ? cine sai boteze? daca pe paharul lor scrie ecumenism? si infipt in frisca de deasupra un stegulet dragalas pe care scrie noi nu facem ecumenism!

  6. un ortodox said, on Iulie 10, 2011 at 10:56 am

    danion are boala sa fie slavit,adorat..cea mai noua traznaie a lui ie ca zice despre internet ca ie ceva satanic !!! tocma el zice asta care freaca calculatoru pana iese scanteia din el?? bor isti atei slugi ale statului dar se dau fete mari

  7. danion vasilica said, on Iulie 25, 2011 at 3:16 pm

    anonime d al de veniamin nu stie saracutzu ce zice caci una zice alta face,intreaba l si tu ce l am intrebat si io:dac pe un episcop al bor il boteaza mirunge episcopeaza din nou si o sa vezi ca tace ca pestele pe uscat..vb lu veronica :nu stiu dac are vreo biserica..,e un netman,umbla pe net si manaca etnobotanice


Comentariile sunt închise.

