Saccsiv's pe bloc

atacuri anti-Băsescu

Posted in Uncategorized by saccsiv on Februarie 19, 2012

Mai întâi intrăm pe blocu saccsiv.wordpress.com şi observăm aceată imagine:

.

Foarte frumos, dar de ce tocmai acum ? De ce nu în timpul campaniei ? Atunci pe bloc au apărut doar mesaje că nu contează cu cine votăm, că toţi sunt la fel, că indiferent cu cine votăm tot sistemul alege,  et cetera.

Apoi a urmat o perioadă  în care blocu saccsiv şi emisiunea  libidinosului de la 0TV a urmat acelaşi traseu, şi anume „codex handicapatus” , „usturoiu cu mustăţi”, „ouţele ţăranilor categoria 1 – 2 – 3 ecologice”, „muşeţelu căcăţelu” şi alte mizerii cu care aţi distrus familii, aţi stricat relaţii.  Şi atunci cum pula calului să nu ajungă unii la disperare să se apuce de băut tocmai ca să nu simtă mirosu de usturoi, sau dacă omu merge la autostopizte este din cauză că lu animala aia de acasă îi pute gura a usturoi şi când transpiră îi iese mirosu de urturoi prin piele şi ţelină şi alte zarzavaturi.  Dar asta e altă problemă.

Şi atunci a urmat o perioadă de agitare, „dreptul creştinului de a purta armă”, aţi luat toţi căcaţii de legionari şi i-aţi făcut sfinţi, apoi bozgorii, apoi poza asta cu Băselu.  DE CE ?  sau mai bine zis DE CE ACUM ? DE CE NU ÎN CAMPANIE ?

 

Oricum nu contează, dar sunt curios să văd unde a găsit securistu poza aia, şi intru pe saitul indicat RAZVEEEE cu mulţi de E.

Interesant văd un 18+ dau click pe el, acolo e fain, măcar să-mi clătesc ochii cu nişte ţâţe, o muie sau o babardeală. Dar ce văd ? Un cur de copilă de clasa a 9-a.

imagine avem aici:

....

 

Aide saccsivilor, dar voi pe saituri de acestea umblaţi, de asta eraţi aşa speriaţi de ACTA ? să nu vă afle lumea preferinţele voastre ? sau umblaţi şi cu lucruri mai ilegale ?

46 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mirela said, on Februarie 20, 2012 at 10:39 pm

    Nu se poate, Dumnezeule mare. Iar au inceput cu cipurile si Apocalipsa. Nu am crezut niciodata ca se poate naste asa ceva .

    • emilan said, on Februarie 20, 2012 at 10:41 pm

      @Mirela
      si mie imi este greata si mi vine sa vomit. Serios vorbesc. Cate discutii interminabile cati debili care interpreteaza in fel si chip ! Ce-si mai freaca mainile securistul saccsiv de bucurie.

  2. pelasgul said, on Februarie 20, 2012 at 10:45 pm

    Da, trist si dezgustator. Luati ca exemplu unul dintre comentatorii in faza terminala de acolo : Stopulet, danutza, Raluca sau cine considerati voi. Incercati sa-i cuantificati timpul zilnic care sta pe blocul saccsiv apoi dupa o luna de zile adunati tot sa vedeti cat timp pretios a pierdut din viata. Pentru ce ? pe de o parte pentru ca unii sunt platiti sa faca asta, pe de alta parte pentru ca unii s-au agatat cu disperare de gatul lui saccsiv i loc sa acorde timp faptelor si rugaciunii, muncii si educatiei.

  3. Apocalipsa zmeurie said, on Februarie 20, 2012 at 10:51 pm

    Poza de mai sus e char dementiala… si au dat-o si cei de la protv la stirile de seara. :)) Eu la tv am vazut-o, nu musai pe site-uri xxx. Nu cred c-o sa-mi apara comentariul. Ia sa vedem.. am dreptate?

  4. Karina said, on Februarie 20, 2012 at 10:54 pm

    saccsiv
    De ce acum si de ce nu in campanie ? pentru ca acum sunt cele mai favorabile conditii. Lumea a ajuns la capatul rabdarii si le trebuie o scanteie. Si pentru ca sectele astea prin varfurile lor, spera sa ajunga la ciolan si sa vezi atunci dictatura fanatica.

  5. nea Anderthal said, on Februarie 20, 2012 at 10:56 pm

    Fratilor, mai dati si voi cate un comentariu de la saccsiv de la articolu cu cipurile, care vi s-a parut cel mai tare. Sa mai radem si noi.

    • Aurora said, on Februarie 20, 2012 at 11:05 pm

      Acest comentariu este cel mai comic. Iarta-ma sora danutza ca am ras in hohote.
      danutza said, on februarie 19, 2012 at 9:31 pm

      ameninti?????blestemi? ?????

  6. Apocalipsa zmeurie said, on Februarie 20, 2012 at 10:57 pm

    da, era evident, voi ramane in asteptare pana voi disparea de tot.:))) dar nu-i bai. noapte buna, pelasgule, si care mai esti pe aici, lectura placuta de apocalipsa pe saccsiv. brrrr!

  7. Karina said, on Februarie 20, 2012 at 11:08 pm

    Mie acest comentariu mi se pare cel mai halucinogen sau halucinant. Nu se intelege absolut nimic si cred ca nici sarmanul aacesta nu a inteles ceva din ce a scris :
    mircea said, on februarie 19, 2012 at 6:59 pm

    Iar in Biblia din 1914 se spune

    „Si ca nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, fara numai cel ce are semnul, sau numele hiarei, sau numarul numelui ei.”

    Iar in Cap14, 11
    „Si fumul chinului lor in vecii vecilor se suie; si nu au odihna ziua si noaptea, cei ce se inchina hiarei si chipului ei, si cel ce ia semnul numelui ei”

    E posibil sa nu iei semnul, dar daca te inchini “hiarei si chipului ei” e acelasi lucru.
    Acuma, daca te inchini “hiarei”, cel mai probabil vei lua si semn, dar nu obligatoriu.

  8. pelasgul said, on Februarie 20, 2012 at 11:11 pm

    Nu, nu va mai agitati degeaba. Acest comentariu ar trebui sa castige marele premiu. Cititi-l dar nu inainte sau imediat dupa servirea mesei :)) Minunata Romanie :
    pcmouse said, on februarie 19, 2012 at 8:44 pm

    adella87-de unde stii ca cipurile rfid nu au o anumita frecventa ce inlesneste alipirea dracilor de noi mai bine.exact cum unele sunete de joasa frecventa.practic invoca duhurile rele?si le cheama.si atunci cand o veni pecetluirea ce o sa faci fiind cocosat de carcalaci?o sa alegi bine?

    • plumoada said, on Februarie 20, 2012 at 11:12 pm

      :))))))))))))))))))))) nu mai pot frate, ma doare burta de ras.

  9. Dan Enache said, on Februarie 20, 2012 at 11:27 pm

    Eu doar am incercat sa citesc cateva comentarii ca sa-l gasesc pe cel mai traznit dar nu am reusit ca mi-a venit scarba. Sau in alta ordine, cred ca toate sunt traznite, unul si unul.

  10. lemurianul said, on Februarie 20, 2012 at 11:33 pm

    Acolo se intrec intr-o competitie diabolica, sa arate care e cel mai tare la dogme, care stie mai multe kaka maka. Se intrec in prostie. Saccsiv le-a dat startul si ei nu mai vad nici la stanga nici la dreapta, numai blogul lui saccsiv si siturile porno, atit. Si proasta aia de danutza cica, aici noi dezbatem ca e bine sa dezbatem. Pai fa securista dreq , dezbateti de cel putin 3 ani de zile tot cacatul ala si nu va mai saturati. Peste 10 ani cred ca tot la computer o sa fiti dezbatind. Da de sufletu vostru ala negru cand va ocupati ca va d ca de altii va ocupati tare mult.

    • pelasgul said, on Februarie 20, 2012 at 11:37 pm

      @lemurianul
      Este o competitie diavolica :)) intre ei secondata de maestrul saccsiv care da si premii : daca ai fost suficient de dobitoc iti va face un articol dintr-un comentariu halucinant. Asa cum a facut cu acest Toma aparut de nicaieri si din toate partile. Acum Toma e in centrul atentiei si la pus in umbra oarecum pe stop rfid care fierbe de suparare pina i-au sarit antenele de frecvente din frunte si din mina dreapta :)) Nu suporta acum ca Toma se bucura de gudurarea cretinelor si mangaierea pe buci primita de la saccsiv.

      • Stop Rfid 666 said, on Februarie 20, 2012 at 11:42 pm

        @pelasgul
        Prietene, cred ca tu glumesti. Crezi ca Toma este crestin cu adevarat si ca ce zice el are noima ? Voi face niste anchete si investigatii zilele urmatoare cu privire la Simona Senzual si voi dovedi ca implanturile ei mamare actioneaza de la distanta si influenteaza negativ comportamentele telespectatorilor.

        • emilian said, on Februarie 20, 2012 at 11:46 pm

          @STOP RFID 666
          Bravo prietene, fi dur, nu te lasa. Arata-le tu cine esti ca si asa in ultima vreme nu prea mai ai succes acolo, lumea s-a cam saturat de tine si vrea prospaturi . Nu prea iti mai iese pasenta cu cipurile si ai dat-o pe investigatii. Asa „l-ai depistat ” tu pe Pr.Vasile dupa niste analize, nebunule :)) Bine, startul la „dezvaluiri” au venit de la iubitul tau saccsiv care a hotarit ca e momentul ca pr.Vasile sa de ortul popii de pe bloc. Hai arata-ne tu ce poti si revino in centrul atentiei asa cum erai tu odata.

          • Mirela said, on Februarie 20, 2012 at 11:52 pm

            @emilian
            Buna ironia ta. Ce tot aveti mai cu Stop Rfid ? vrea si el un locsor in care sa fie cineva admirat de toata lumea. In realitate are rucsacul plin cu varza si cartofi si pleaca pe munti :)) sa vezi ce o sa-l urasca pe Toma ca a indraznit sa-i ia locul de favorit in clasamentul cretinilor. PArca simtind ca-i fuge pamintul de sub picioare, a si tinut sa precizeze zilele trecute de unde i se trage lui nickul stop rfid. Banuiesc ca sute de oameni s-au ingramadit sa-l intrebe cu sufletul la gura de unde i se trage nickul :)) l-a mai „demascat” si pe par.Vasile. Mai, dar chiar nu vedeti cate face stop rfid pentru voi ? acum va fi nevoit sa apara cu altceva mai nou, sa scorneasca ceva incendiar pentru a-l devansa pe Toma care, despre ce credeti ca a scris ? despre cipuri , chiar specialitatea lui stop rfid. Sa-i fie rusine lui Toma. Stop, sa sti ca noi pe tine te vrem :))

          • limonada said, on Februarie 21, 2012 at 12:00 am

            @Mirela
            M-am stricat de ras la aluzia ta. Sti cu ce o sa apara nou Stop Rfid ca sa ramina number 1 ? o sa-i trimita o poza lui saccsiv din SUA cu el (stopulet) scotind capul dintre coaiele lui Obama si aratind cu degetul intr-o directie. Pe spatele pozei o sa scrie : frate saccsiv, cu ultimile puteri am reusit sa indic cu degetul inspre partea stinga a scrotului lui Obama sa se vada limpede de catre frati. O alunita in forma de inimioara. Este clar, el este Obama !!!!
            Si articolul lui saccsiv va fi : INCREDIBIL ! FRATELE SACCSIV A DESCOPERIT INIMIOARA LUI OBAMA DIN CONDITII DE EXTREMA PRIGOANA ! OARE CE SA FIE ??……….:))))))))))))))))))))

          • Mirela said, on Februarie 21, 2012 at 12:03 am

            @limonada….:))))))))
            Cred ca ai facut o mica eroare din graba : INCREDIBIL ! FRATELE STOP RFID 666 (nu saccsiv ) . Vezi, intr-un fel ne mai fac si ei sa radem.

  11. crina said, on Februarie 21, 2012 at 2:04 pm

    Acum cativa ani am avut o discutie cu o femeie de la o secta din asta apocaliptica. Mi se pare ca astia cu turnul de veghere. Ma acostase sa-mi dea o carticica si ma intreaba daca ma gandesc uneori la sfirsitul omenirii si ce-as putea sa fac. I-am raspuns scurt ca daca eu maine mor, nu ma mai intereseaza de sfirsitul omenirii , acela va fi sfirsitul meu si cine o sa-mi tina partea ? ce voi raspunde lui Dumnezeu pentru faptele mele ? a tacut si a plecat iar eu ma miram de incapatinarea asta a lor de a pistona pe sfirsitul lumii fara sa se gandeasca la faptele si la moartea lor particulara. Ma gandeam ca ce buni suntem noi ortodocsii fata de ei. Dar cand am citit articolele si comentariile apocaliptice de la saccsiv si am inteles ca avem de a face cu o secta rupta din ortodoxie si cu un popor otevist si saccsivian, mi s-a facut pielea gainii. Acestia sunt cu mult mai rai decat traditionalele secte apocaliptice. Putem vorbi deja de poporul lui saccsiv. Poporul roman a fost odata ca niciodata. Si as vrea sa transmit persoanelor din toate celelalte confesiuni care sunt interesate de ortodoxie, ca nu la saccsiv si cei asemenea lui este ortodoxia. Nu, in nici un caz acolo. Feriti-va de acestia.

  12. miha said, on Februarie 21, 2012 at 5:17 pm

    @prostovane.
    Care te dai drept „saccsiv” si care iti dai singur raspunsuri ,cu mine ai SUPT-O VITA PROASTA! sa-ti explic de ce; de fapt eu sunt „Kosk” am ajuns vedeta pe un bloc al mossad-ului -izrailitean (asumat) SI pe al tau, (neasumat).. (cineva, recte tu, administratorul acestei parodii de ‘bloc”) a furat nick-ul,porecla mea.
    NU AI DECIT SA CONTINUI, IMI PROVOCI O MARE BUCURIE DUHOVNICEASCA, „fai pupazo” daca nu ma crezi, Anathema tie, (fui vita proasta, crezi ca numai tu stai la MONITORIZARE??..).ma ajuta la smerenie, stii de ce? Pentru ca am plonjat in mistika orientalis fara coarda🙂 si inapoi nu mai privesc (cine a pasit pe prima Treapta, inapoi nu mai priveste Sfantul Ioan Scararul). Si acum deschide gurita ca vin cu airoplanu..inainte de a fi intr-un loc cald (Apoc 19 ;20) ai sa stai la racoare, ptr ca mi-ai folosit nick-ul. Pentru furt de identitate, fraiere!
    PS-stiu ca citesti (spamurile), deci fii pregatit

    • emilian said, on Februarie 21, 2012 at 8:14 pm

      @miha
      Cretinule ! acest bloc, dupa cum din intimplare ai remarcat este o parodie : ne radem, ne glumim, facem caterinca pe seama cretinatatii voastre. Voi, dupa ce ca sunteti cretini cu delir mistic, dupa ce ca sunteti rai si inveninati, dupa ce ca atacati pe oricine nu „corespunde” si le inchideti gura cu spamul, dupa ce ca putiti a prostie, dupa ce ca practicati santajul si amenintarile, ati vrea ca nici macar pe alte bloguri sa nu se zica ceva despre voi si asa cum era de asteptat, aplicati si aici santajul si amenintarile. Foarte misto, asteptam sa faci primul pas, ai prioritate.
      Ne-am apucat acum cateva zile sa mai facem curatenie prin computere, sa mai stergem ce am salvat de-a lungul timpului. Si ce sa vezi ? am dat peste o groaza de articole si comentarii de toata frumusetea marca saccsiv si cretinii, pline ochi cu instigari la ura, ura de rasa, xenofobie, antisemitism si multe altele. Despre telefoane in toiul noptii cu santajuri si amenintari nu mai zic. Sti ceva cretinule ? nici noua nu ne plac ONG-urile si tribunalele dar asa cum si voi considerati ca totusi uneori statul este bun cand ia anumite decizii, asa si noi consideram ca ONG-urile uneori sunt bune prin ceea ce fac. Ca fara foc nu avea cum sa iasa fum ong-istic. Acum o sa ne facem ca nu am auzit nimic si continuam sa radem ca sa treaca timpul. Asa ca deschide si tu gura : venim cu bere din cadere calda. Ca sa te incalzesti pe racoare :)) Prostovan este vecinul tau de la parter. Intreaba-l pe el de ce :)))))

    • Dan Enache said, on Februarie 21, 2012 at 9:11 pm

      @kosk
      Ce faci nea ? nu v-ati saturat sa-l pupati in cur pe saccsivul vostru si ati venit sa-l pupati in cur si pe saccsivul nostru ? foarte bine. Pupati-ne si pe noi.

      • Mirela said, on Februarie 21, 2012 at 9:15 pm

        Niste tampiti teribilisti care vor cu tot dinadinsul sa iasa cu ceva in fata. Probabil acest kosk isi inchipuie ca face treburile murdare ale cretinilor smeriti si cuviosi :)) uitati-va ce limbaj de taranoi amestecat cu citate din ortodoxie ! jargoane si injuraturi acompaniate de Trepte (Doamne iarta-ma). Ar trebui nici sa nu-i mai bagati in seama cand ii vedeti pe aici. Sa nu cadem la nivelul lor ci sa ne pastram macar oameni daca nu putem fi crestini cu adevarat.

        • pelasgul said, on Februarie 21, 2012 at 9:18 pm

          @Mirela
          Asta este acel kosk insarcinat cu datul la cap provocatorilor :)) tot el da si tot el cade. Sa sti ca in general vorbind despre secta deja formata a lui saccsiv (grupul sau de fanatici de pe linga el) toti au acest limbaj. Dar acolo pe blog, trebuie sa posteze in evlaviosi si mironosite. Ai dreptate, daca vor sa vina aici la o portie de ras impreuna cu noi, sa vina. Daca vin cu chestii de astea, sa-i ignoram iar daca se repeta, saccsiv sa-i bage la spam :))

  13. plumoada said, on Februarie 21, 2012 at 10:17 pm

    Hahahaha, pelasgule, chiar ca ai gasit cel mai tare comentariu. :
    „”pcmouse said, on februarie 19, 2012 at 8:44 pm

    adella87-de unde stii ca cipurile rfid nu au o anumita frecventa ce inlesneste alipirea dracilor de noi mai bine.exact cum unele sunete de joasa frecventa.practic invoca duhurile rele?si le cheama.si atunci cand o veni pecetluirea ce o sa faci fiind cocosat de carcalaci?o sa alegi bine?””
    Auzi pelasgule ? pai daca e asa dupa mi9ntea acestui cretin , tu realizezi cati carcalaci si draci intra astuia in ureche cand vorbeste la telefonul cu cip ? :)))))

    • pelasgul said, on Februarie 21, 2012 at 10:19 pm

      @plumoada
      La ei nu se pune mai. Nici cand tasteaza la pc-ul plin de cipuri nu le intra dracii in ochi . Ei sunt dotati cu cipuri anticip. Si atita timp cat se roaga fratele saccsiv pentru ei ( uneori contra cost), ei vor fi protejati de atacuri malefice :))))

  14. ion ion said, on Februarie 22, 2012 at 12:54 am

    Ar trebui sa faceti un articol separat sau sa atentionati cumva ca aceste indemnuri la ajutorare de pe blogul saccsiv sint foarte dubioase. In primul rand ca mie mi-a fost dubios tipul asta imediat dupa ce am avut neinspirata idee sa citesc mizeria aceea de carte. Pentru ca dupa cateva articole sa inteleg imediat cu ce speciment avem de-a face. Acum se confirma a nu stiu cata oara ca acest om este deosebit de periculos. In aceste conditii, sa mai trimiti si bani , chiar si acelor persoane suferinde carora el le face lobby , mi se pare o mare prostie.

    • buhuci said, on Februarie 22, 2012 at 1:06 am

      @ion ion
      Exact. Putini mai fac astazi diferenta intre a fi bun si a fi prost. De obicei la noi in tara daca esti bun esti considerat prost iar saccsiv nu face exceptie de la a-i considera pe multi prosti. Apoi tu, ca si persoana, una este sa fi bun ca vrei sa ajuti pe cineva si alta este sa te increzi in oricine care zice „au” si sa iti creasca urechi de magar (adica sa fi prost). Ca pentru prostie ai sa platesti de o sa te usture. Nu va mai luati dupa cretinul ala de saccsiv care ne invata el cum sa fim buni crestini si sa trimitem bani in urma anunturilor de pe internet. Cum sa trimiti bani fara ca macar sa sti cui trimiti, ce se intimpla cu ajutorul tau si daca ajunge intradevar acolo unde ti s-a spus initial. Am vazut ca vine uneori delicventul asta cu citate din Biblie in care zice ca nu trebuie sa stie stanga ce face dreapta si ca un bun crestin, odata ce ai dat nu mai trebuie sa te intereseze ca darul tau este primit. Smecher de Bucuresti mai, ce sa-i faci. Pai stiu si eu ca darul va fi primit handi, dar nu stiu de cine si in ce scop. Dar cretinii aia vin si iti spun cu citate ca nu mai tre sa sti nimic din moment ce ai dat, ca altfel in zadar ai dat. Hai lasa-ma ?! Mai bine sa-l cunosc eu pe ala sau familia respectiva nevoiasa ori suferinda si fac eu cumva sa ajunga ajutorul meu la ei fara sa ma cunoasca (ca sa-mi pastrez smerenia). Da sunt sigur ca au ajuns unde trebuie. Pai cate manevre si magarii s-au facut pe internet ? Doar asa sa te iei dupa vorbele unei puslamale ?

      • pelasgul said, on Februarie 22, 2012 at 1:23 am

        @buhuci
        Da, da,da, foarte bine ai sesizat tu. Mai, deci ideea ar fi cam asa : sa fi bun si sa ajuti ca exact cand vei fi disperat si nu te vei astepta, vei gasi si tu ajutor de unde nu te astepti. Sa dai si daca se poate sa faci de asa natura sa nu te stie acela care primeste. Dar nu e bai daca te si stie (de ex. prieteni, rude care-ti cer ajutor). Mai, dar nu pe internet, nu prin mijloace din astea anonime. Daca saccsiv nu a vrut sa raspunda la cateva intrebari in numele si cu a cui imputernicire face ce face, cu a cui binecuvantare face articole si de ce este anonim, cum bai omule normal la cap sa-i trimiti astuia bani sau la coordonatele bancare de el indicate care ar fi pentru o pers. suferinda ? cum sa te increzi si sa zici, lasa ma , am dat si gata ? chiar si daca iti da niste numere de telefoane si tu ca sa te convingi, suni, tot nu esti sigur care e treaba. Ca tu zici, uite ma, zicea ca-l cheama Titi pe acel om si chiar Titi mi-a raspuns la telefon. Aha, da tu esti sigur ca ala este Titi ? si chiar daca este Titi care e problema ? tu sti cu ce se ocupa Titi ? nu…pai si atunci ? si mie imi poti telefona si sa-ti zic ca sunt intradevar pelasgul iar tu imi trimiti o suma. Dar nu sti cu ce ma ocup eu si ce fac cu banii. Ei bine, trebuie sa intelegeti ca saccsiv chiar si-a format o armata de fanatici, fiecare cu roluri bine stabilite. Acestia fiind racolati din lumea cretinilor, paranoici si gangavi cu scuipat la gura dar care te pot ucide la comanda, acestia ziceam necesita totusi cheltuieli. Plus ca mai trebuie sa cotizeze si el pe la papusarii sai. Problema grava este ca acesti bani trimisi asa aiurea chipurile pentru copii bolnavi si femei suferinde, ar putea de fapt sa finanteze niste miscari si organizatii periculoase si obscure iar la un moment dat cand acestea vor comite enormitati si chiar varsari de singe, tu sa te intrebi daca nu cumva de banii tai si-au luat arme sau si-au pus organizarea la punct etc. Nu este nici un pacat sa eviti ajutorul dat prin internet unor anonimi pentru ca nu ai incredere si nu sti practic ce si pe cine finantezi. Este pacat cand nu ajuti deloc. Dar sa ajuti in realitate, pers. de care te-ai convins ca sufera, este ok. Aveti grija sa nu va faceti partasi la ceva oribil din dorinta de a fi buni . A fi bun nu inseamna a fi si prost bei saccsive. Beliti bine ochii si puneti-va creierul la contributie.

  15. crina said, on Februarie 22, 2012 at 9:45 am

    @admin
    Referitor la articolul tau. Nu cred ca e foarte important de pe care sit a preluat el poza aceasta, poate sa circule pe orice sit vrea. Esti liber sa circule unde doreste pe internet. Problema este scopul si directia in care posteaza articole. Atentie, am spus posteaza nu ca face articole :))

    • saccsiv said, on Februarie 22, 2012 at 6:21 pm

      Fiecare este liber să acceseze orice sait de pe internet, însă unu care o face pe guru, mesia, sfânt, mântuitorul oamenilor, apărător al binelui, duşman al satanei, luptător ortodox, haiduc cruciat, paznic al românilor, etc. păi acela nu mai are voie să intre pe saituri suspecte. Însăşi prin asocierea cu aşa ceva se duce dracului toată imaginea lui (doar imaginea nu era la dracu, în rest…)

      Sunt atâţia dereglaţi (vezi Miha de mai sus) care aşteaptă cu nerăbdare sfaturile unui labagiu, şi nu orice fel de labagiu, ci unu cu preferinţe spre „crudităţi” nu tocmai legale (conform UE). De unde şi frica lui când a fost să se voteze ACTA.

      Mai continui o idee mai veche, şi anume „dreptul creştinului de a purta armă”, păi când te gândeşti că un fost puşcăriaş şi armata lui de bolnavi psihici or să aibă arme, mă apucă groaza. Mai adăugăm şi pe gaşca de organizaţii suspecte gen noua-dreaptă, axa şi alte căcaturi neo-legionare, dacă toţi ar avea arme atunci sigur vine şi apocalipsa în mai puţin de o zi.

      • pelasgul said, on Februarie 22, 2012 at 10:36 pm

        @saccsiv
        Te-ai prins. Pai asta si vor banditii astia care isi tatueaza crucea crestina spurcand-o. Stai sa vezi ce o sa scrie acuma deveghepatriei, ca ne este frica de ne tremura chilotii. Pe mine ma apuca groaza si varsaturile cand ma gandesc nu la ei, ca stiu bine ce vor ei sa faca. Ci cand ma gandesc la cretini, ca tare multi mai sunt. Si cretinii cu asemenea profil ca al celui de mai sus (kosk miha) sunt de preferat. Oamenii inteligenti, cu bun simt si cu intuitie sunt redusi imediat la tacere prezentand un pericol. Exact comportament securistic. Poporul asta este deja format 90% din otv-isti si saccsivisti paranoici. Nu ati vazut pe blogul ala, daca vorbesti frumos, esti ecumenist, daca esti inteligent, esti suspect, daca respecti estei politic-corect si daca esti prea ortodox atunci esti securist care a invatat dogmele. Deci domnul infractor saccsiv doreste si chiar a reusit sa contureze profilul „crestinului” ideal : prost, credul, paranoic, panicard, violent,mare sfatuitor vulgar, idiot, suspicios si iarasi prost.

  16. blondutza said, on Februarie 22, 2012 at 11:00 pm

    saccsiv
    Sa sti ca ai dreptate. De multe ori m-am gandit si eu cum au ajuns astia doi Saccsiv si Danion in timp atit de scurt sa-si faca aparitia de nicaieri, dintr-o viata dubioasa si sa ajunga sfatuitori, mari crestini, formatori de opinie si lideri spirituali , mari traitori ortodocsi ??? nu sufar de suspiciuni dar la ei chiar este ceva mai mult decat suspect. Saccsiv a avut o copilarie vai de steaua lui, apoi a avut perioada de mandrie draceasca in care se credea fiul lui Dumnezeu. Dupa aceea a dat de nevasta-sa tiganca si a ajuns interlop. A aruncat vina in totalitate pe „tiganca malefica” dar lui cred ca nu i-a placut deloc :)) dupa aceea a cazut la inchisoare unde, dupa spusele sale l-a cunoscut pe Dumnezeu si s-a potolit .Sa inteleg ca a fost si mare yoghin. Apoi a iesit de la racoare si s-a facut sfint. Cam repede s-a sfintit. Pai un om care a avut o astfel de viata , va dati seama la ce treapta trebuie sa ajunga pentru a avea curajul sa se urce pe deal si sa dea sfaturi si indemnuri ? va dati seama cat de induhovnicit si ce nevointe trebuie sa faca un astfel de om pentru a se invrednici de asa ceva ? si in cat timp un astfel de om ajunge la o asemenea treapta !! Avem atitea exemple in scrieri si Paterice. Spun astea pentru ca citisem niste descreierate ca Aurora care il considerau sfintul Ioan Botezatorul si mai era o cretina care-l asocia cu sf.Ciprian. Sa ma ierte Dumnezeu dar cred ca la noi la romani, maine daca Basescu sau cel mai mare ordinar ar rosti o rugaciune publica ar fi adorat si adulat de popor. Pai acest saccsiv, daca intradevar zice ca l-a cunoscut pe Dumnezeu, dupa o asa viata ar fi trebuit sa stea numai in tacere si rugaciune pentru el, nici sa nu fi avut indrazneala sa iasa in fata. La fel si Danion, dupa o viata tare dubioasa a trecut la propovaduire si a reusit in scurt timp aproape sa rupa biserica ortodoxa in 2 . Saccsiv are misiunea cred de a o faramita complet. Adica nu s-au gasit preoti care au aceasta profesie sa se apuce de strigat in gura mare si au aparut ei. Pe motiv ca preotii sunt vanduti domnule si tac din gura. Asa ca si-au facut ei mila de popor si au pornit la mantuirea neamurilor. Nu mai zic de ploaia de bloguri si situri ortodoxe cu lideri ortodocsi care au aparut deodata in ultimii 2-3 ani. Pai prin cate au trecut sfintii din vechime care au avut o viata pacatoasa, pina sa ajunga la sfintenie si la a predica Cuvantul ? Si dupa multi ani de nevointe, cand li sa dat puterea cuvantului, ei refuzau sa faca aceasta, nu se considerau vrednici de asa ceva. unii dintre ei cu toate ca aveau sfintenie si faceau minuni, pina in ultima clipa a vietii lor se considerau ceea ce erau odata : niste spurcati si tilhari. Saccsiv vrea sa fie asemuit cu sfintii din vechime si ce-i mai place cand este astfel considerat. De aici se poate deduce cu ce psihopat avem de-a face.

    • pelasgul said, on Februarie 23, 2012 at 12:28 am

      @blondutza
      Ne vom ocupa putin in viitor si de cartea minunata a lui saccsiv „evadarea”, s-o despicam putin in 16 si s-o luam la puricat asa cum ar fi trebuit s-o faca cretinii care s-au ingramadit sa dea ochii peste cap si sa zica ” vai saccsiv , ti-am citit cartea si am ramas fara cuvinte ( fiindca probabil n-ai inteles o iota). O sa aratam de ce capodopera lui saccsiv este „minunata” (din punctul ns.de vedere).

  17. Mirela said, on Februarie 22, 2012 at 11:50 pm

    Gata, a gasit saccsiv o noua modalitate de a face trafic mare pe blog : provocare la discutii cu protestantii si cei de alte confesiuni :
    http://saccsiv.wordpress.com/2012/02/21/protestantii-intreaba-de-ce-sa-fim-ortodocsi/#comments
    Comentatorul Felix Gabriel Lefter care da dovada de mult bun simt, respect si chiar se confeseaza pe un blog pe care-l considera crestin ortodox, intreaba si el dorind niste sfaturi de Doamne ajuta. Este luat la suturi si huiduieli de marii traitori ai ortodoxiei romanesti : cretinii blogului saccsiv. Avea dreptate crina mai sus cand zicea despre cei de alte confesiuni care sunt interesati de ortodoxie : nu pe blogul saccsiv, in nici un caz acolo. Intrand acolo nu faceti altceva decat sa va umpleti de nervi si poate chiar de lehamite si ura impotriva ortodoxiei. Acesta este si scopul acelui cretin saccsiv, de a atrage in derizoriu crestinismul ortodox si a-l face de ras si rusine in fata tuturor. Nu va duceti pe acel blog sa intrebati de ortodoxie ca va veti face o idee si mai trunchiata despre ea. Daca sunteti interesati despre crestinismul ortodox care inseamna cu totul altceva decat cretinii blogului saccsiv, mergeti direct la preotii ortodocsi si stati de vorba cu ei. Mergeti la manastiri si vorbiti cu obstea de acolo…fiti siguri ca nu va va alerga nimeni :)) Iar daca unii dintre voi cei de alte confesiuni ati iesit dezgustati de la mizeria aceea numita saccsiv, nu va dezamagiti ci incercati sa margeti la preotii ortodocsi sa vorbiti direct cu ei.

    • emilian said, on Februarie 23, 2012 at 12:00 am

      @Mirela
      Dupa ce sunt alergati, huiduiti si scosi de acolo, saracii de ei tu crezi ca vor mai avea curajul sa mearga la biserici si manastiri sa intrebe ceva ? cu siguranta ca multi dintre ei vor crede ca asa arata ortodoxia : violenta, plina de prostie si nesimtire. Citind si eu articolul dar mai ales comentariile, poti intelege 3 lucruri :
      1) cretinii in loc sa-l sfatuiasca pe om despre ortodoxie, ei isi fac un motiv de a se lauda si a iesi in fata cu cunostintele lor dogmatice. Adica in loc sa spuna „vezi omule ce sfaturi bune iti dau ?” ei spun de fapt „vedeti fratilor ce bun sunt in fata prostovanului asta sectar ?”. E ca atunci cand vorbesti cu cineva si tragi cu coada ochiului la cei din jur sa vezi reactia lor.
      2) O vadita rea vointa in discutia cu cei de alte confesiuni ca si cand ar dori sa-i puna in umbra nicidecum sa-i atraga la lumina ortodoxiei (pe principiul numai noi cretinii avem dreptul la ortodoxie :))
      3) In loc sa-i lamureasca cu ceva, mai rau ii arunca in confuzie si dezgust.
      Ei nu inteleg idiotii ca aceasta nu este o treaba pentru orisicine. Si parintele Cleopa (pe care danutza il facea mort ) spunea sa nu ne hazardam in discutiile cu cei de alte confesiuni ca nu-i treaba pentru tot prostul.

      • ion ion said, on Februarie 23, 2012 at 12:12 am

        emiliane
        Asa e, nu oricine poate aduce un om la credinta ortodoxa. Si cu dogma nu poti face nimic in fata lor mai ales cand vorbim de sectele traditionale (martorii, penticostalii, adventistii etc) pentru ca ei sunt cu mult mai tari la dogma decat noi , astia de jos. ei stiu sa o intoarca pe toate partile si la un moment dat te dai batut pentru ca e imposibil sa-i atragi cu asa ceva. Si este si firesc sa fie asa. Discutiile si dezbaterile pe dogma racesc inima, indeparteaza de la darul lui dumnezeu si te arunca la un moment dat intr-o mandrie diabolica asa incat devii mai ratacit decat cel din fata ta. Din acest motiv recomanda parintii sa nu ne hazardam noi. Cu adevarat un crestin ortodox aduce la dreapta credinta pe unul de alta confesiune sau pe un ateu in general fara sa vrea, prin exemplul vietii si faptelor sale si mai ales prin discernamint. Acesti oameni sunt rari si au aceste calitati deoarece au in inima un lucru cat se poate de banal : dragostea si blandetea. Acestia sunt oamenii care au plansul inimii carora nici nu le simti prezenta si pe care-i iubesti fara sa vrei si fara sa sti ( Savatie Bastovoi). Acesti oameni se fac iubiti inclusiv de cei de alte confesiuni si chiar de atei. De dragul acestor oameni , unii vin la dreapta credinta. De dragul acestor oameni , Dumnezeu ii aduce pe unii la dreapta credinta. Fiindca inima lor inunda de dragoste si blandete, li sa dat intelepciune.Avind aceasta, ei reusesc tainic sa schimbe totul in jurul lor si chiar sa converteasca suflete fara ca ei macar sa doreasca asta. Spuneti-mi va rog, vedeti vreunul ca acesta pe blogul saccsiv ? :))))

        • nea Anderthal said, on Februarie 23, 2012 at 12:17 am

          Cum sa nu ! o avem pe danutza care a zis de pr.Cleopa ca este mort (in loc ca sa dus la Domnul)
          @danutza
          Sa te pish in cur :))

  18. lemurianul said, on Februarie 23, 2012 at 2:04 am

    pentru danutza
    Uite fa securisto, ziceai ca nu am dreptate. au dreptate si oamenii astia care te citesc si te observa. Esti o nemernica , care foloseste citatele pr.Cleopa in functie de interesele tale de moment scarba imputita ce esti. Deci daca mai inainte spuneai ca pr.Cleopa putea fi un inselat cand avea circumspectii in privinta actelor cu cip (si l-ai facut si mort), ca sa-ti sustii paranoia cu cipurile din documente, acum iata ca ii folosesti invers citatele cu scopul de a le arata neoprotestantilor cat de aiuriti si rataciti sunt. Iata ultimile tale comentarii care intaresc ceea ce spunem noi aici :
    „””danutza said, on februarie 22, 2012 at 11:18 pm

    poti citi si:
    http://www.sfaturiortodoxe.ro/secte/index.htm
    si din Par Cleopa:

    ” Foarte multi neoprotestanti care se interesează de Ortodoxie spun că sunt ortodocsi prin convingerile lor, dar nu vor să intre în Ortodoxie.

    – Înseamnă că nu sunt convinsi!

    – Un prieten baptist a intrat într-o biserică într-o zi si s-a asezat la rând si s-a împărtăsit. Desi i-am explicat că nu este bine ce a făcut, prietenii mei au spus că nu este rău, pentru că si ei fac parte din Biserică.

    – Nu este bine, nu avea haină de nuntă! Mai întâi trebuie făcut ortodox. Să i se facă ungere cu Sfântul Mir. Trebuie să treacă prin acest moment.

    – Biserica baptistă are Duhul Sfânt?

    – Păi, lucrul acesta este pus în discutie. Nu este permis. Domnule, trăiesc dacă am trei degete? Trăiesti, dar esti ciunt. Sau nu ai o ureche. Nu se poate, adevărul trebuie respectat. De aceea si Sinoadele Ecumenice au pus în discutie problemele de dogmă – s-au fixat dogmele despre credintă. Ei interpretează că Mântuitorul a fost o fiintă fizică, omenească, nu si dumnezeiască. Lucrul acesta l-a spus si Arie, si a fost anatematizat.

    – Ce se întâmplă cu cei ce cunosc pe Hristos ca Dumnezeu, se roagă Lui, fără să cinstească pe Maica Domnului, pe sfinti si Sfintele Taine?

    – Este erezie a nu recunoaste pe Maica Domnului si Sfintele Taine. Este erezie, cădere în anatema.

    – Ce părere aveti despre Biserica Baptistă?

    – Biserica Baptistă este o biserică bolnavă. Câte Taine au? Iar pe care le au sunt simbolice. Ce stiati dumneavoastră despre împărtăsire, despre preotie?

    – Au nădejde de mântuire?

    – Nu! Mântuire este doar în Biserica Ortodoxă, în Hristos. Si se pune problema chiar a Bisericii Catolice.

    – În Biserica Catolică, am înteles că nu mai există epicleza. În azima si în vinul lor mai există Hristos?

    – Dacă îmi îngăduiti, dacă ar fi posibil să întreb pe Hristos lucrul acesta, v-as spune.

    Catolicii sunt foarte vinovati, pentru că 1054 de ani am fost împreună. S-au făcut Sinoadele Ecumenice si ultimul a fost la anul 787. S-au făcut sapte Sinoade Ecumenice care au stabilit dogmele despre Mântuitorul, despre Duhul Sfânt, despre Maica Domnului, despre firile si puterile Mântuitorului. S-au stabilit toate aceste lucruri împreună cu ei. De ce s-au despărtit la anul 1054? Si au început cu interpretări proprii. Au schimbat Crezul. Nu sunt eretici pentru noi, pentru că au sapte Taine; cum le au ei, cu aspectele lor simbolice – dar le au.

    Dacă n-ar avea aceste sapte Taine ar fi eretici. Este numai o greseală confesională. Dar ne despart foarte importante lucruri de dogmă.

    Referitor la sfintii catolici, ei nu făceau dogmatică când trăiau. Dacă am face o comparatie între Sfântul Serafim de Sarov si Sfântul Francisc de Assisi, ei erau sfinti prin rugăciune, prin lipsuri extraordinare, nu vorbeau de rău. Ei rămân de valoare. Noi discutăm aspectul dogmatic. Bunăoără ei au băgat pe Filioque. Au spus că Duhul Sfânt purcede si de la Fiul. Prin asta se întelege micsorarea Sfântului Duh. Care nu este un adevăr. Mântuitorul spune: Care de la Tatăl purcede (Ioan 15, 26). Deci, este limpede.

    Ei au inovat încă un lucru: Imaculata Fecioară, adică spun că Maica Domnului s-a născut fără de păcat. Este o mare greseală! Atunci care-i diferenta între nasterea fără de păcat a Mântuitorului si nasterea Maicii Domnului? Maica Domnului a devenit fără de păcat în momentul în care, la Buna-Vestire, i s-a spus: Duhul Sfânt se va pogorî peste tine si puterea Celui Preaînalt te va umbri (Luca 1, 35). În momentul acela ea a scăpat de păcatul mostenit de la Adam. Dar nu poti să spui că s-a născut fără de păcat! Imaculata Fecioară este o mare greseală!

    Pe urmă, o altă greseală: purgatoriul. E o greseală de dogmă, pe care Biserica Catolică l-a inventat. Ei spun că între rai si iad mai este un loc de trecere. Este o enorm de mare greseală.

    Biserica Ortodoxă – si ei eu trăit 1054 de ani sub aceeasi Biserică – spune că numai prin Sfânta Liturghie se pot salva sufletele din iad, nu prin purgatoriu. Purgatoriul spune la un moment dat, că, după ce si-a ispăsit pedeapsa, omul automat se mântuie. Asta este o eroare.

    Mântuitorul spune: Mergeti în focul cel de veci – în iad -, numai Biserica, prin ajutorul lui Dumnezeu poate să-l scape, căci spune, ca să nu ne pierdem nădejdea: Dumnezeul celor de sus, celor de pe pământ §i celor de sub pământ; va să zică si pentru cei morti, care nu sunt mântuiti; îi poate pomeni Biserica, asa îi putem salva.

    Unii intră direct în rai, după cum spune Mântuitorul: Si la judecată nu vor veni; cei care duc o viată duhovnicească, cu frică de Dumnezeu, spovediti, cu smerenie. Dar, se stie că există si iad. Si pentru că-i foarte relativă pocăinta pe care o facem în vederea mântuirii, nu putem să avem siguranta mântuirii. Noi, ortodocsii, nădăjduim mântuirea, nu avem certitudinea.

    Altă greseală: nu au Proscomidie. Nu fac Sfântul Trup al Mântuitorului, artos, fac din azimă, cum se făcea în Vechiul Testament, azimă (pâine nedospită).

    Dar ceea mai gravă greseală a catolicilor este primatul papal: Papa se consideră vicarul lui Dumnezeu pe pământ. El comandă în numele divinitătii, ca un împărat teocrat.

    Apostolii au spus că este Hristos cu noi si pentru totdeauna. Mântuitorul îi spune lui Petru: “Tu esti Petru si pe această piatră voi zidi Biserica Mea si portile iadului nu o vor birui”. Asta nu înseamnă că Dumnezeu a zidit Biserica pe Petru, ci pe credinta lui, că a fost foarte credincios – piatra credintei lui.

    În Biserica noastră Ortodoxă n-a condus doar unul din Apostoli, ci a condus Sinodul. La anul 50 s-a făcut un Sinod la Ierusalim – anul adormirii Maicii Domnului. Si în Sinodul acesta n-a fost Petru presedinte, a fost Apostolul Iacob, ruda Domnului.

    Noi îl acceptăm pe Papă ca primus inter pares adică primul între egali. Asa îl acceptăm, altfel nu!

    În conceptia Bisericii Catolice, Papa, în materie de dogme, consideră că nu greseste, este infailibil. Dar noi cum să acceptăm lucrul acesta? E o mare greseală. Si toate aceste greseli provin numai după anul 1054.
    Răspunde”””

    Apoi il rogi imediat pe saccsiv ( probabil ti-ai dat seama ca te vom taxa, vaco :))

    „”” danutza said, on februarie 22, 2012 at 11:21 pm

    frate saccsiv, te rog sterge acest ultim comentariu (cu interviul par Cleopa). multumesc! „””

    • emilian said, on Februarie 23, 2012 at 2:21 am

      @lemurianul
      Ca sa se inteleaga mai clar de catre toata lumea. Parintele Cleopa este un briliant al ortodoxiei romanesti si toate cuvantarile sale sunt pline de talc si intelepciune. Desigur, tot ce spune in acest citat preluat de cretina asta este adevarat . Vorbele sale si ale tuturor sfintilor parinti ramin clare si neschimbate, Doar pocnitoarele astea le folosesc dupa bunul plac in functie de interesul de moment. Niste fiare care musca ascunse sub masca dreptei credinte. Nu se putea sa lipseasca paparuda chiar de la o asa dezbatere. Sa lipseasca doamna pocnitoare de la sfatuirea ortodoxa a protestantilor ? Doamne fereste , nu si-ar fi iertat-o niciodata.
      Apropo de danutza asta. Daca ati vedea ce fatza si ce forma are atunci ati intelege si de unde acest comportament H-H (haotico-halucinant :))
      Intaresc si eu spusele fetelor de mai sus : cei care sunteti interesati de ortodoxie, mergeti la biserici si manastiri ca sa vorbiti cu preotii si calugarii. Veti primi raspunsuri pe masura intelegerii voastre. Pe saccsiv veti primi raspunsuri pe masura prostiei lor.

    • Dan Enache said, on Februarie 23, 2012 at 2:26 am

      @danutzo
      Te-ai scrantit la creieras ? Parca ziceai ca pr.Cleopa era un ratacit. Acuma vad ca ai dat citate de ale sale ca sa-i mustruluiesti tu pe protestanti. Acum nu mai este inselat parintele ? Spurcata secta mai sunteti bai danutzo si spurcate organizatii sunt in spatele vostru. Chiar ca voi amestecati raul cu binele si veti fi in final cei ce vor detine raul desavarsit de perfid.

  19. Karina said, on Februarie 23, 2012 at 2:35 am

    @lemurianul
    Chiar daca nu sunt de acord cu modul tau de a te adresa unei femei, totusi recunosc ca am ras la remarca ta oarecum revoltata si comica atunci cand spui : „Apoi il rogi imediat pe saccsiv ( probabil ti-ai dat seama ca te vom taxa, vaco🙂 )”
    Da, foarte adevarat. Chiar si-a dat seama ca va fi taxata aici. Altfel nu ar fi avut absolut nici un motiv sa-l roage pe gurul ei saccsiv sa stearga comentariul cu interviul pr.Cleopa. Interviul acela nu are nimic rau in el si nici compromitator. Totusi danutza cea buclucasa nu-l mai vrea afisat. Fac si eu ca saccsiv si intreb : Cum o fi, habar nu am ! oare ce sa fie ??? :))))))))) I-am observat cum au inceput sa alerge ca trepadusii, sunt in agitatie si tremuraturi spasmodice. Pare ca nu mai au stare.

  20. Stop Rfid 666 said, on Februarie 23, 2012 at 2:42 am

    @saccsiv
    Multumesc din suflet frate saccsiv ca mi-ai dat sansa la articolul cu protestantii sa revin in forta pe un alt subiect favorit de-al meu : sectantii. Ma speriasem frate de Toma care m-a devansat rau la capitolul cipuri si nu mai stiu ce pana mea de argumente sa mai aduc. Azi m-ai racorit cand mi-ai mai ridicat si mie mingea la fileu. Multumesc frate saccsiv si iertare frate saccsiv. As vrea sa te intreb si eu ceva aici fratele meu multiubit, ca dincolo nu prea am curaj : vad ca tot postezi in draci articole facute din comentariile fratilor . Ce tot ai frate ? a dat strechea in tine si nu mai ai ce scrie ? Ba articole facute din comentariile fratilor, ba articole preluate din alte parti, ba ce zice Mugur, ba ce zice Pizdelea in nu stiu care interviu. Chiar nu mai sti ce sa scoti ?

  21. Karina said, on Februarie 23, 2012 at 9:31 pm

    Dupa incercarea de eschiva a danutzei de aseara tarziu cand l-a rugat pe saccsiv sa-i stearga com. cu interviul parintelui Cleopa, daca a vazut ca deja au aparut reactii aici la noi, astazi si-a dat seama ca nu mai are incotro si s-a apucat cu toata ambitia sa-l ia de caciula pe pr.Cleopa si sa porneasca cu dansul la sfatuirea protestantilor. Mai oameni buni, astia cand se apuca sa vorbeasca, sa comenteze in draci, oare ce e in capul lor in acele momente ? sunt cumva controlati, sunt sub efectul unei vraji de au impresia ca ei chiar contribuie la salvarea altora ? daca observati, din ce li se spune mai mult ca au luat-o pe aratura si e timpul sa se opreasca, dince ei mai tare continua si au impresia ca fac in ciuda nu stiu cui. Cand de fapt isi fac rau lorusi. Cum spuneau si cei de la razboi intru cuvant citand pe un mare sfint : CINE VORBESTE MULT PAGUBESTE MULT.

    • pelasgul said, on Februarie 23, 2012 at 9:33 pm

      @Karina
      Credeai ca a disparut in „89 femeia-activist ? Ehei, o vedem la lucru mai mult ca niciodata in aceste vremuri avand acelasi limbaj de lemn doar putin cosmetizat si dat cu parfum de tamaie si luminari :))


Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat asta: